Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mijn positieve ervaring vandaag: een luisterend oor plus hulp van een zeer betrokken agent. Ze staan volkomen achter mij en ik kreeg waardevol advies. ( in een zaak die mij overkomt en waar ikzelf niets aan kan doen of invloed op heb). Dag 18 is nu wel een makkie. Dat is prettig.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Klinkt heel rot @Marjolijn. Sterkte. En inderdaad, morgen wordt weer beter dan vandaag. 't Is wat laat voor het dagpact en wat vroeg voor het nachtpact, maar ik doe het toch. Nachtpact: Quinn Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dank je wel, Quinn. ik doe met je mee. Nachtpact : Quinn Marjolijn 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact : Quinn Marjolijn Reacher iets leuks van vandaag: De collega die mij het dierbaarst is werkte vandaag. Mijn kat lijkt goed te reageren op haar medicijnen waardoor haar vacht weer terugkomt. Quinn en Marjolijn reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact : Quinn Marjolijn kaatje 🌺
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact : Quinn Marjolijn Reacher Kaatje Dat ik me toch iets beter voel dan gisteren. Marjolijn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Iets leuks vandaag iets heel geks misschien maar door me hele lange depressie die ik had. Had ik al heel lang de ramen niet gezeemd. Door de reuma ook bijna geen pijn vandaag. Dus heb ik de ramen gezeemd en alles blinkt en daar ben ik super blij mee. 😊👏 Marjolijn, lady jane en Reacher reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik moet vandaag best zoeken naar iets positiefs maar het is gelukt. Wat ook erg fijn werkt is het positieve dat andere mensen vandaag hebben ervaren, te lezen. Goed idee @Marjolijn. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Wat leuk dit. Word ik blij van. Hoe klein ook... er is altijd wel iets kleins wat fijn of positief was. Zo fijn dat jullie meedoen. Daar word ik dan ook weer blij van. Mooi forum dit. Het is tenslotte bepaald niet alleen dat laten staan van dat eerste glas. 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn Kaatjemama, Quinn en Reacher reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik vind het gewoon ook leuk om mee te genieten van de schone ramen van Kaatje. Als mensen even niets positiefs zien dan is het zeker geen moeten om wel iets te verzinnen, maar het lezen dat nuchter zijn ook iets oplevert doet me wel goed. Marjolijn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En ik had honger vandaag lady jane, Marjolijn en Reacher reageerden hierop 3
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden De ochtendzon die het graanveld oplicht terwijl de wind het laat golven en dat ik daar door m'n keukenraam naar kan kijken. Een boek waarvan ik pas 25 bladzijden heb gelezen en die me al tot tranen geroerd heeft. Lekker gepoept (ik bedoel het Nederlandse poepen). Heerlijk gepoept (nu het Vlaamse). De geur van gemaaid gras. Een fazantenhaan op twee meter van mijn badkamerraam die bijna licht geeft in de middagzon. De stilte. Dat ik weer kan genieten en niet alléén maar ziek ben. Een klusje op de computer dat wel heel soepel liep en geld oplevert. De pimpelmeesjes die af en aan vliegen om hun jongen te voeren. M'n lief die alweer fantastisch gekookt heeft. Het geluid van de winterkoning. En altijd de merel ❤️. Het internet dat eindeloze inspiratie geeft, deze keer met een somatic tracking meditatie voor vermoeidheid die me wonderbaarlijk goed hielp. Nog een keer het korenveld maar nu in de avondzon, zó wonderschoon. De volle maan aan een nog blauwe hemel. Een zacht en warm bed om in te slapen. bumperjim, Kaatjemama, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 4 1
bumperjim Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden (bewerkt) Het leuke van vanvond: het klaarleggen van de mountainbike spullen voor morgenavond 🤣 leuk hè, je kan er zo bijna een week blij van worden, van 1 uitje Yoga met de Stier was ook leuk vanavond, blijft een vrouwending maar het is ONS vrouwending 😁 58 minuten geleden bewerkt door bumperjim Kaatjemama, Quinn, Marjolijn en 2 anderen reageerden hierop 5
Marjolijn Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Wauwww @Yana. Wat een lijst.😍
Kaatjemama Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Nou @Marjolijn top gedaan super leuk zo Marjolijn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Ja @Yana die ziet ze allemaal lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Ik word hier echt blij van. Zo fijn dit met elkaar !!!!!!
lady jane Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Na een middagje lezen in de duinen frietje mèt op het terras op het zand. De tent heet het Puntje en ik zat bij de yogatent en die heet de komma. Een uitgestrekt verlaten strand, uit de wind zaten wel wat mensen, maar idioot weinig, vergeleken met andere jaren en het is nog wel meivakantie. Des te meer beseffen hoe ik bof dat ik dit nog kan en doe ook. Mijn volleymaatjes zijn zo'n beetje afgehaakt. Ik had er 1 geappt om even contact te maken en die belde net een uur lang. Hij is 10 jaar ouder en heeft kennelijk ook 2 x hersenletsel opgelopen. Hoort morgen de uitslagen, maar ik kon horen dat hij verwarder is nu. Maar wel optimistisch en levendig, dus beloofd dat ik een keer op de koffie kom. Beseffen dat hij ook iemand van alledag is inmiddels. Het leven is eindig, maar wat valt er nog veel te genieten. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden @Yana‘s en @lady jane’s genieten is next level. Zij staan volgens mij ook al zo in het leven, zelfs als het niet goed gaat.😍 En @bumperjim met zijn vrouwending en @Quinndie eindelijk eens trek heeft. Gaaf hoor. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden En nu nog 1/2 volleywedstrijd als kers op de taart. Nos live.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden