lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden baggy broek met grote zakken idd Koh, ik hoopte nog dat de flessen eruit zouden vallen, maar nee. en 3/4 ltr flessen ook nog gewoon.
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wat ik ook van de Koningsdag dacht eigenlijk .is dat ik vindt dat ik zonder drank echt wel een zeikerd ben.wat ik eigelijk nooit had verwacht.is dat ik me eigelijk vaak irriteerde vooral aan het geduw van mensen en het enorme overdreven en harde praten.heb echt me best gedaan en niemand heeft dit doorgehad. Ben echt bijna niemand tegen gekomen zonder drank in me middag /avond 1 die zat aan het water en die was alles behalve gezellig🧐 das me beetje waar me dip vandaan komt. Is dit het dan nooit meer zo gezellig mee feesten.geen leuke weekendje weg meer weg met een wijntje Vindt het echt even lastig
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Je vindt jezelf een beetje zielig. Dat hoort bij rouwen Kaatje. Maar het wordt gemakkelijker al zal het verdriet af en toe blijven jeuken. Als een oud litteken. Ik kom net uit een goede film, mits je ertegen kunt nu; Champagne. Er wordt vreselijk veel in gedronken, op een mild spottende manier met drank omgegaan. Kom ik eenmaal buiten langs de Domino's pizzawinkel, lees ik voor het eerst hun slogan op het raam: Honour the craving. Nou ja dat is me toch wat. Pizzaverslaving? Dat je daar craving naar kunt hebben. weer wat geleerd.
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Een beroerde dag achter de rug. Morgen wordt vast beter. En als klap op de vuurpijl een heel erg bizar telefoontje gehad. Morgen advies aan de politie vragen. Ik kan er niet veel over zeggen maar ben wel zeer onaangenaam verrast daardoor. Dus gewoon een rotdag gehad. Zo direct een hapje eten en dan vroeg mijn bed in. Morgen ben ik er weer.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Marjolijn gadver wat een naar bericht en vervelend van je dag zo. Maar je bent nog steeds goed bezig Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden En dan ben ik uitgerekend degene die mijn suggestie gisteren over het vertellen van iets leuks van die dag ( ook als die dag belabberd was) in de wind sla. Alsnog dus: Vandaag heeft mijn bijnabuurman weer meegekeken met mijn belastingaangifte voordat ik hem instuurde. Elk jaar loopt hij m even door met mij. Zo fijn. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik doe mee hoor 😉 ondanks me slechte dag met therapie waar ik helemaal geen zin in had vertelde me de psycholoog dat ik erg goed uit zie de laaste tijd en ik rustig en beheerst overkom.en dat ik flinke stappen heb gemaakt. ondanks de pijn heerlijk heb genoten in me serre van de vogels Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) @Kaatjemama mooi joh. En morgen hebben we allebei vast weer een betere dag!!!! 3 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hulp bij de belasting is ook fijn zeg ik heb hier net een rekening voor betaald voor onze hulp die deed het niet voor niets
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik vul hem zelf volledig in en bijnabuurman loopt hem altijd na voor ik de aangifte instuur. Nu klopte alles goed. Eerder haalde hij er wel eens foutjes uit. ( een keer zelfs een echt cruciale fout) .Superfijn dat hij dat doet. Geeft zekerheid. Was deels zijn werk voor zijn pensioen, maar dit doet hij als "vriendendienst". Ik voel me nog belabberd , maar wordt toch weer een beetje blij. Ben ook best nog onder de indruk van het vreselijk nare, ingrijpende en zeer lange telefoongesprek. Straks maar es wat haken. Maakt me rustig en blij. En leidt af.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Iets leuks van vandaag: beste vriend voelt zich ietsje beter. @Hadocque was grappig en daar moest ik vanochtend om lachen.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Ik weet even niets leuks, sorry.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Marjolijn: En dan ben ik uitgerekend degene die mijn suggestie gisteren over het vertellen van iets leuks van die dag ( ook als die dag belabberd was) in de wind sla. Alsnog dus: Vandaag heeft mijn bijnabuurman weer meegekeken met mijn belastingaangifte voordat ik hem instuurde. Elk jaar loopt hij m even door met mij. Zo fijn. Hiervoor nodig ik je graag uit op het draadje "Daar word ik vrolijk van", een beetje opbeurend nieuws brengen wanneer het uitkomt. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank je wel @Mormel. Ik wist niet af van het bestaan van dit draadje. Sorry.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ook ik heb gisteren beloofd aan het eind van de dag te vertellen over iets waar ik blij van werd vandaag: Het was gewoon een fijne dag, een behoorlijk lijstje met dingen die echt moesten afgewerkt en even lekker in de zon kunnen zitten. Maar waar ik echt blij van werd was toen ik om een uur of 10 al aardig wat had gedaan en van mijn bakje koffie zat te genieten... Marjolijn, lady jane en Reacher reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje Marjolijn Yvonne
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje Marjolijn Yvonne Jane
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Iets leuks van vandaag: mijn beste vriend heeft een portie gezond verstand in mijn hoofd weten te krijgen. En dat die daar de moeite voor wilde nemen, dat is mijn leukste van de dag. Kaatjemama, Reacher, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden