Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen iedereen. Hier nog wakker. Mijn dag- en nachtritme is nog een rommeltje.Maar dat komt wel. Alvast maar het dagpact starten DAGPACT: Marjolijn
Maja Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen allemaal! Hoop dat je nog wat slaap meepakt @Marjolijn. Je bent goed bezig! DAGPACT: Marjolijn Maja
MaryArt Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Morgen. DAGPACT: Marjolijn Maja MaryArt Q
bolletje Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Blijven liggen Marjolijn dan rust je toch, en je slaapt toch iedere keer een beetje. Achter de comp. wekt iedere keer een stukje alertheid aan en hup dan ben je weer wakker. Goeie morgen.
Marjolijn Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden @bolletjeik heb nog heerlijk even geslapen en had m'n telefoon bij mijn bed, hoor. Fijne zondag allemaal. Straks weer thuiszorg als het goed is. Nu nog even lui.
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja MaryArt Q kaatje 🌺 goedenmorgen ☀️
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden veel plezier op het strand @lady jane heerlijk vindt wel goed idee misschien stel ik het hier ook wel voor 😍 lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen frummers. Het belooft een mooie dag te worden, de zon schijnt inmiddels gul. Een bakje dan maar even. Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja MaryArt Q kaatje 🌺 Yvonne
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Vandaag maak ik voor mezelf iets wat ik in de kliniek niet krijg. Een kippenbil. Ik maak er puree bij en verder nog overschot van groenten uit de diepvriezer en frigo. Spinazie en paprika's.
Kate Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ook maar even hier plaatsen: Hi allemaal, Ik kwam een mailtje van Bob tegen in mijn spambox. Toch een keer weer een berichtje plaatsen dan 😊 Zomaar vorig jaar mijn 15 jarig jubileum voorbij laten gaan. Ik heb er wel aan gedacht maar het kwam er steeds maar niet van om hier te schrijven. Ik ben bezig met andere dingen en het is niet meer zo'n item voor me. En eigenlijk is dat jammer om niet te delen. Want het kan wel. In mijn bescheiden optiek is ieder mens perfect toegerust om te leven zonder drank. Je bent al helemaal goed. Alleen denk je soms van niet. Het is fijn om helder te zijn en de rust in jezelf te ontdekken, te kennen. Ook als het er om je heen anders uitziet. Als je denken frantic wordt, weet dan dat je vanuit een andere kant naar de dingen en naar jezelf kunt kijken. Vanuit rust en met zachtheid, mildheid. Al is het maar een klein beetje. Je kunt die keus iedere seconde (opnieuw) maken. Geef jezelf niet op de kop, want dan leg je er alleen maar een extra straffende denklaag overheen en heeft het bange ikje weer een reden om in de drank te vluchten. Dat hoeft niet. Je bent zoveel meer en je bent er al. Nu, in dit moment. Wat er ook gebeurt. Dat is het kado. liefs, Kate 🧡 Marjolijn, rapilos, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 5
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Vandaag toch weer buiten en onder de mensen geweest. Zeehonden gekeken in de nieuwe opvang in Lauwersoog. Blijkt het een jubileumweekend te zijn. En mei vakantie. Ik tel deze als twee stappen. Marjolijn, rapilos, spirit en 1 andere reageerden hierop 3 1
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Maar dan wel twee reuzenstappen!!!!!!!🙂
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja MaryArt Q kaatje 🌺 Yvonne Spirit 💥
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Totaal niet in mijn hum vandaag. Voel me huilerig en weet niet zo goed waarom. Mijn ronde met de hond er opzitten. Daarbij best geschrokken. Mijn hond blijkt loops te worden en een hele grote reu wilde haar wel even pakken. We kregen de honden bijna niet uit elkaar. Die man en ik hadden veel moeite om de riemen los te krijgen. De man bezeerde zijn vingers, mijn hond stikte bijna. We zijn er maar bij gaan zitten. Lig je daar te rollebollen met een man, die je helemaal niet kent 🙃. Beiden honden hadden er wel zin in. Toch wel geschrokken. Kom ik mijn schoonzusje nog tegen. Ook even mee staan kletsen. We zijn het er over eens dat de 2 broertjes toch wel zeer apart zijn. Ook zei heeft wat moeite met haar exclusieve exemplaar. Ze zijn allebei niet zo heel makkelijk te begrijpen soms. Net eindelijk een grote zak met lege emballage weggebracht. Zaten ook bierblikjes bij. Nu staat er dus nog 1 grote zak vol. Dat komt de volgende keer wel. Beetje onbestemd gevoel vandaag. Zet hij ook de airco nog aan onderweg. Liep te bibberen van de kou. Wie doet dat nou? Ben juist blij met een beetje warmte. Nee, gewoon ff weer de pest erin. Stond eigenlijk alweer zo op. Misschien vrolijk ik een beetje op straks. We gaan wokken met z'n allen. Met mijn zoon, schoondochter en beide kleinkinderen. Dat is al een onderneming op zich. Verstand maar even op nul vandaag en niet teveel nadenken. Dat hoofd van mij. Kon het maar even uit.
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Vanochtend ( samen met hen) besloten de thuiszorg af te bouwen. Gaat de goede kant uit. Ik word weer een beetje mens. Kan weer een beetje meer. Zelfs een opruimklusje aangepakt. En weer vol plannen. Craving af en toe aanwezig. Op de balkons naast mij zit men aan de wijn. Af en toe vind ik dat nog een beetje lastig om te zien. Ik gun het ze van harte hoor, maar dat is niet voor Marjolijn dus. Niet meer. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vraag: Het wordt weer balkonweer, terrasweer, strandweer etc etc . Hoe gaan jullie om met het zien van al die alcohol om je heen? Hebben jullie tips voor mij?
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik doe m maar vast, want oooh, die triggers en vervelende " diensten". Nachtpact: Marjolijn.
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) En zo direct een mooie thee in elkaar flansen van losse thee. ( kast vol) 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Marjolijn. Quinn Beter vroeg dan niet. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Zo is dat @Quinn Fijn dat je er ook bent. 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Thanks. Het is voor mij niet echt gemakkelijk om nu aan drank te komen, maar als je echt wilt, nou ja, vul maar in.
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @QuinnZo bekend... maar ik ga hier eens een duik nemen in mijn kast met heul veul losse thee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden