MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: Fonny🌞 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Marjolijn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen allen. Hier weer met goede moed verder na een paar ingewikkelde dagen. Iedereen succes en waar nodig sterkte . bolletje reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen! Zojuist een flink sarcastische review op google geschreven. T was welverdiend. Ha, wat een instant bevrediging! Vroeger ging dat met een ingezonden brief maar duurde weeeken en dan was ie niet geselecteerd 🤣
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers, Ik heb lekker geslapen. Een bakje eerst maar even. .... en dan ben ik toch eigenlijk wel nieuwsgierig waar jou review over ging @bumperjim... Ik hoop dat er nu een wat rustiger periode voor je aanbreekt @Marjolijn Marjolijn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: Fonny🌞 MaryArt Marjolijn Yvonne
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: Fonny🌞 MaryArt Marjolijn Yvonne kaatje 🌺
Senna34 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen, Fijn dat je gisteren even bent komen schrijven @spirit Ik maakte mij wel zorgen. Alvast succes voor jullie vandaag bij de huisarts 🍀 Voor de rest natuurlijk ook een fijne maandag voor iedereen Marjolijn en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden goeiemooiemorgen frummers saunadagje om bij te slapen ik heb wallen voor het eerst van mn leven geloof ik. (toen ik nog dronk keek ik nooit in de spiegel)
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) @Yvonne dat ging over upway, een startup die fietsen "refurbisht" (geen idee hoe dat in het nederlands heet) net als backmarket en zo. Ik wil van mn elektrische mountainbike af en zij kopen die om ze weer te verkopen, dus ik dacht dat is snel geregeld. Het ding is ongeveer 2500 euro waard op de franse marktplaats. Upway biedt mij de geweldige prijs van 1087 euro 🤣 Hahaha wat een klucht. Dit soort websites zijn typisch voor de generatie Z die geen menselijk contact meer kunnen managen. (Onze dochters bestellen bij McD ook altijd via t schem want dan hoef je met niemand te praten 🙈). Tis goed, BJ gaat zn fiets wel op de ouderwetse manier verkopen. Kost meer tijd maar zo idioot duur is mijn tijd niet. 6 uur geleden bewerkt door bumperjim
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Aha.... ja, het kost even wat meer moeite, maar dan heb je ook wat... ik help je hopen dat het gaat lukken @bumperjim Lekker rustig dagje van maken dan @lady jane, en die wallen trekken wel weer weg hoor. Fijn dat je toch even wat van je liet horen @spirit, wat een verschrikkelijk nare situatie zit je momenteel in. Sterkte... Lieve @Reacher, wil je alsjeblieft jouw avatar weer terugzetten... alsjeblieft??? lady jane en bumperjim reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Wat dat "ouderwetse manier" betreft, ik merk wel dat ik langzaam ouderwets word. Hoort erbij, kennelijk. Als ik mn dochters vertel dat ik vroeger als student geen mobiel had (alsof ze dat niet wisten) dan kijken ze net zo glazig als ik vroeger deed toen men mij vertelde dat er in 1947 nog geen kleuren tv was. Helemaal geen boodschap aan 🤣 Maar meegaan met je tijd is best lastig als je allerlei ontwikkelingen ziet die helemaal niet de juiste kant op gaan, AI en zo. Gelukkig zien zij die ook en zijn ze bv juist weer terug bij de langspeelplaat, die veel "echter" is dan muziek die je streamt. Enfin maandagochtendgedachten die eruit moeten terwijl het werk wacht... 5 uur geleden bewerkt door bumperjim
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik raak blijkbaar niet uit mijn depressieve bui. De laatste keer dat het zo lang duurde was het om dezelfde reden. Het gevoel dat mijn begeleiding me in de steek laat. Ik moet er nochtans zien uit te geraken. Niet alleen eet ik nu teveel, ik heb er zelfs al een paar keer afgelopen week eraan gedacht bier te gaan kopen.
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vanavond nog maar eens een AA meeting doen.
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hier ook nog steeds depressief. Gisteren heeft hij opgeruimd. Geen idee wat. Ook niet te zien. Alle rotzooi is er nog gewoon. Ik kom er ook niet meer uit wat opruimen betreft. Ben nu beneden en aangekleed maar totaal geen zin in de dag. Vandaag is hij nog vrij. Vrijdag was hij heel laat klaar en was weer zo moe, dat hij in slaap in gevallen daarna. Laat het maar gaan. Geen zin om er iets van te zeggen. Daarna gaat hij pas laat eten. Precies, zoals ik het niet wil. Er moeten zoveel dingen veranderen hier. Hij heeft de dokter afgezegd. Beetje lullig.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vlinder heeft weer een zelfmoordpoging gedaan vanwege haar toxische ex. Ik heb zin om die gozer kapot te slaan. Even out of order nu, ik ook.
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Wat een narigheid hier. @spirit.wat zit je in een rotsituatie. Ik krijg niet bepaald de indruk dat jouw vriend ook maar iets aan zijn alcoholprobleem wil doen. Ik ben bang dat er zo weinig zal veranderen.Is het een idee dat jijzelf wel bij de huisarts gaat praten en jouw situatie voorlegt. Ook een huisarts kan hierin meedenken en je evt.verwijzen naar een andere hulpverlener of de POH. Hier ga je aan onderdoor. Ongelofelijk veel sterkte @spirit!!! @bumperjim.heel veel sterkte en er nu 100% voor je dochter zijn uiteraard. Vreselijk akelig dit. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn Fout
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @bumperjimjeetje zeg 🥲 heel veel sterkte @spirit🥹echt een rot situatie 😞sterkte
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat vreselijk @bumperjim. Heel veel KMW
Onsnessie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 uur geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Fonny🌞 MaryArt Marjolijn Yvonne kaatje 🌺 Juna ( onsneasie)
Onsnessie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @bumperjim sterkte met de situatie. @spirit je zit dus net als mij als een soort van gevangene in je relatie. Sterkte!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden