Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen!

Zojuist een flink sarcastische review op google geschreven. T was welverdiend. Ha, wat een instant bevrediging! Vroeger ging dat met een ingezonden brief maar duurde weeeken en dan was ie niet geselecteerd 🤣

Geplaatst (bewerkt)

@Yvonne dat ging over upway, een startup die fietsen "refurbisht" (geen idee hoe dat in het nederlands heet) net als backmarket en zo. Ik wil van mn elektrische mountainbike af en zij kopen die om ze weer te verkopen, dus ik dacht dat is snel geregeld. Het ding is ongeveer 2500 euro waard op de franse marktplaats. Upway biedt mij de geweldige prijs van 1087 euro 🤣

Hahaha wat een klucht.

Dit soort websites zijn typisch voor de generatie Z die geen menselijk contact meer kunnen managen. (Onze dochters bestellen bij McD ook altijd via t schem want dan hoef je met niemand te praten 🙈). Tis goed, BJ gaat zn fiets wel op de ouderwetse manier verkopen. Kost meer tijd maar zo idioot duur is mijn tijd niet. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Aha.... ja, het kost even wat meer moeite, maar dan heb je ook wat... ik help je hopen dat het gaat lukken @bumperjim

Lekker rustig dagje van maken dan @lady jane, en die wallen trekken wel weer weg hoor.

Fijn dat je toch even wat van je liet horen @spirit, wat een verschrikkelijk nare situatie zit je momenteel in. 
Sterkte... 

Lieve @Reacher, wil je alsjeblieft jouw avatar weer terugzetten... alsjeblieft??? 

Geplaatst (bewerkt)

Wat dat "ouderwetse manier" betreft, ik merk wel dat ik langzaam ouderwets word. Hoort erbij, kennelijk. Als ik mn dochters vertel dat ik vroeger als student geen mobiel had (alsof ze dat niet wisten) dan kijken ze net zo glazig als ik vroeger deed toen men mij vertelde dat er in 1947 nog geen kleuren tv was. Helemaal geen boodschap aan 🤣

Maar meegaan met je tijd is best lastig als je allerlei ontwikkelingen ziet die helemaal niet de juiste kant op gaan, AI en zo. Gelukkig zien zij die ook en zijn ze bv juist weer terug bij de langspeelplaat, die veel "echter" is dan muziek die je streamt.

Enfin maandagochtendgedachten die eruit moeten terwijl het werk wacht...

bewerkt door bumperjim

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...