Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Heb toch serieus nog heel veel moeite gedaan voor het stukje appeltaart. Het was uit de verpakking geraakt en lag in het vriesvak verspreid. Ook was het een enorme zooi in dat vriesvak. Heb dus de hele vriezer opgeruimd. Ook de enorme grote zak PATAT gevonden, die mijn vriend kwijt was. Nu dus een overzichtelijke vriezer. Waar het halen van een stukje appeltaart al niet goed voor is. 6 uur geleden bewerkt door Spirit Spatie
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: de dr heeft gezegd dat ik een korte wandeling mag doen maar ik moet nu vooral rusten ik heb terug een burn out van drinken nuchter drinken nuchter ik ga ook een tijdje ni naar mijn ontmoetingscentrum mogen gaan te uitputtend ik mag smorgens en om 17 u mijn wandelingske doen mijn afspraken en verder rusten ik zie de zin van een opname nu wel in Goed dat je zelf nu de nut van de opname ziet. hou vol 😁 kleine stapjes Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 53 minuten geleden zei Spirit: Heb toch serieus nog heel veel moeite gedaan voor het stukje appeltaart. Het was uit de verpakking geraakt en lag in het vriesvak verspreid. Ook was het een enorme zooi in dat vriesvak. Heb dus de hele vriezer opgeruimd. Ook de enorme grote zak PATAT gevonden, die mijn vriend kwijt was. Nu dus een overzichtelijke vriezer. Waar het halen van een stukje appeltaart al niet goed voor is. Lekker hoor appeltaart Geniet ervan voor mij helaas geen taart gewoon een appel en een flink stuk lopen.ben op dieet 😅 Spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: Goed dat je zelf nu de nut van de opname ziet. hou vol 😁 kleine stapjes ik probeer te rusten maar het gaat moeizaam das iets wa in de kliniek wel goed gaat tot rust komen ik heb momenteel geen craving daarvoor voel ik mij te slecht
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Had nog een rollade gevonden in de vriezer. Staat nu lekker op. Voor de rest veel meer overzicht gekregen in de vriezer. Weet weer wat we hebben. Nog live gegaan in mijn muziekgroep. Genoeg weer gedaan. Komt een flinke bui aan hier met onweer.
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei stroumfke: ik probeer te rusten maar het gaat moeizaam das iets wa in de kliniek wel goed gaat tot rust komen ik heb momenteel geen craving daarvoor voel ik mij te slecht vrijdag wordt mijn inkomen gestort en dan zijn we weekend normaal drink ik tijdens het weekend nu wil ik een nuchter weekend maar weet ni goed hoe ik dit moet aanpakken
Spirit Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Kan je niet iets leuks kopen voor jezelf @stroumfke Wat zou je leuk vinden? Uitgeven aan alcohol (gif) is zonde van je geld.
Quinn Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden 1 uur geleden zei stroumfke: vrijdag wordt mijn inkomen gestort en dan zijn we weekend normaal drink ik tijdens het weekend nu wil ik een nuchter weekend maar weet ni goed hoe ik dit moet aanpakken Je pinpas en een boodschappenlijstje aan die vriendin geven, weet je nog? En dan mooi rustig zitten haken aan die sprei met een pot thee en een plak Milka naast je.
stroumfke Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Zojuist zei Quinn: Je pinpas en een boodschappenlijstje aan die vriendin geven, weet je nog? En dan mooi rustig zitten haken aan die sprei met een pot thee en een plak Milka naast je. normaal zie ik doremieke morgen dan kan het met haar regelen
Quinn Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden @stroumfke hoe laat ga je dat doen? En misschien haar alvast even een bericht sturen dat je dat gaat doen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden