Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dagpact:
renaldo61
Mormel

Ik zie vandaag na vier jaar nog eens mijn tandarts (zelfzorg stond niet bepaald op de eerste plaats de afgelopen jaren). Gelukkig geen last, behalve soms een pijntje bij het kauwen, dus waarschijnlijk enkele vullingen die versleten/afgebroken zijn. 

Geplaatst

Goedemorgen allemaal 

me verhaal was eraf gevallen 🤔

Hoe gaat het @stroumfke

Succes @Spirithoop dat je snel klaar bent. Moet je nog veel ?

@Mormelsterkte bij de tandarts herkenbaar ben ook denk ongeveer 4 jaar niet geweest.ik durf gewoon niet.

gister te horen gekregen dat me lievelings tante in slaap is gebracht.ze heeft de strijd tegen kanker verloren.🥹

vandaag helaas niet naar therapie dat had wel fijn geweest vandaag.ik ga zwemmen en lopen en naar een bijeenkomst over een brand in de straat.

fijne dag allemaal 😊

Geplaatst

Wat gek, ook mijn stukje is verdwenen opeens... 
Afijn, het is niet anders. 

Goedemorgen frummers. 
Geen zon te bekennen, het is koud buiten.
Eerst maar binnen aan de gang en dan vanmiddag toch echt de tuin in, er moet nog zoveel gebeuren... 
Even een bakje hier neerzetten en dan snel aan de slag. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Sterkte voor de tandartsgangers... en ja, ook ik ben spookbenauwd voor de tandarts... 

Geplaatst (bewerkt)

Dagpact:
renaldo61
Mormel
MaryArt
stroumfke
Yvonne 

kaatje 🌺
Mariposa 🐘 

Goedemorgen allemaal! ☀️

Ik heb gelukkig geen angst voor de tandarts al vrees ik wel dat mijn voortand er binnenkort uit moet. Zoveel ellende met dat ding gehad, al 42 jaar gezeur mee, nu vind ie het denk ik genoeg geweest . Ik voel hem af en toe protesteren. We zien wel, ik denk dat eigenlijk al 20 jaar. Pas geleden ook n wortelkanaal behandeling gehad maar vooralsnog zit ie lekker. 

Fijne dag!

@Mormel en @lady jane succes! @Kaatjemama Sterkte!

bewerkt door Mariposa
Geplaatst (bewerkt)

Mogge! Aan t ontbijt in veel te duur (voor wat het is) Amsterdams hotel. Niemand van het hotelpersoneel is Nederlands. Vervreemding ten top.

Dan strompelt er iemand binnen met zn jas aan, beetje verdwaasd. "What is your room number?" vraagt de aziatische ontbijtmevrouw toch nog. Geen idee wat je me vraagt. Helemaal verdwaasd, eigenlijk. En dan zegt ze: "Can I offer you some coffee?"

Voor dit kleine stukje menselijkheid krijgt die de gouden plak van vandaag 🥇

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Maf is dat he? Dat is heel veel in Amsterdam, maar ja Amsterdam is ook al buitenlands intussen. Ik vind het een nare stad iig. Ze hebben wel een een heel fijn restaurant, De Compagnon, oh ja en cafe het Zwaantje (maar daar komen we als het goed is niet meer).

Succes daar @bumperjim!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...