renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag en morgen zie ik mijn begeleidster
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Ik zie vandaag na vier jaar nog eens mijn tandarts (zelfzorg stond niet bepaald op de eerste plaats de afgelopen jaren). Gelukkig geen last, behalve soms een pijntje bij het kauwen, dus waarschijnlijk enkele vullingen die versleten/afgebroken zijn.
stroumfke Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt stroumfke
Yvonne Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt stroumfke Yvonne
Kaatjemama Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt stroumfke Yvonne kaatje 🌺 31 minuten geleden bewerkt door Kaatjemama
lady jane Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers Hier ook tandarts op het menu. Ik werd steeds banger van de mijne en heb nu een intake met een angsttandarts. Onrustig geslapen en gedroomd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden