Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Senna34:

Goedemorgen 

Natte sneeuw hier. Dus aan de slag met het houtwerk in de tuin stellen we uit. Mijn man gaat zo naar de plaatselijke garage om een brug te huren, en gaat onze auto’s voorzien van de kleine onderhoudsbeurt. Altijd genoeg te doen, weer of geen weer. Fijne zaterdag 

Heb jij ook zo'n handige man. Mooi he, als hij dat zelf kan doen. Die van mij doet ook alles zelf. Hij kan dan ook op zaterdag zo'n brug gebruiken van de garage waar hij nu werkt. Scheelt een hoop centjes! Autorijden is toch al zo duur. Je durft amper nog te tanken. Wij gaan naar Putten straks en dat is toch wel wat kilometers. Plus dat er nog wegen zijn afgesloten. Maar ach, we komen er wel. De bus is vol. Koffie opdrinken en weg.

Geplaatst (bewerkt)

Redelijk. De kleine beurt is het probleem niet zo, en hij doet het graag. Het grotere onderhoud laat hij aan iemand anders over. Het scheelt wel centjes inderdaad. De olie, de interieurfilter en dat soort kleine dingen bestelt hij allemaal op kenteken. Ik heb een wat ouder autootje, dus die mag wel wat extra vertroeteld worden. Maar dat doen we ook. Ik hoop nog lang rij plezier er van te hebben 

bewerkt door Senna34
Geplaatst

Goedemiddag,

Jullie zijn alweer druk in gesprek met het één en ander. Maar ik wil graag even van me afschrijven. Voor mij dag 68 en het gaat goed met niet drinken. Partner heeft het drinken in het weekend alweer mooi opgepakt, tot zelfs wel aangeschoten (hij vindt van niet). Ik wil me er niet aan ergeren en hij weet dat ik vooral moeite heb in het weekend. Waarom doet mij dat zoveel? Ik voel me niet begrepen door hem en ik vind hem egoïstisch, ik wil dat niet voelen, hij moet het toch zelf weten?

Het voelt wel of ik jaloers op hem ben dat hij wel àlleen het weekend kan drinken. We zijn uit elkaar gegroeid sinds ik niet meer drink, we zijn niet meer intiem. We gaan binnenkort een nachtje weg, ik kan dit makkelijk zonder alcohol, maar ik weet zeker dat hij wel gaat drinken. Het voelt niet natuurlijk samen, snappen jullie wat ik bedoel? Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik ben echt ongelukkig sinds ik me niet meer verdoof. Ik zal hierdoor heen moeten en dat kan ik, maar ik voel me zo rot.

Geplaatst

@alesto

heb in de zelfde situatie gezeten.voelde me alleen niet begrepen,in de steek gelaten was ook jaloers op hem.

we groeiden ook uit elkaar tenminste  zo voelde dat 

Toen wij een weekend wegingen heb ik zo stom toch een paar drankjes gepakt om het samen heel leuk te hebben.

miste dat /hem zo erg.

Dom stom 

misschien dat het went 🤷🏼‍♀️ geen idee.

bij ons werkt het niet zo goed 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...