Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb vandaag een puntenslijper gekocht, bij Bruna 400 meter verderop, zelf naartoe gewandeld. De rest van de dag heb ik dat op bed liggen vieren. Stel dat ik nou ook nog zou kunnen slapen... ik ga ervoor. Truste. karin123, bumperjim, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei renaldo61: nachtpact Yana renaldo61 Rosee
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Kom je lekker veilig tussen je beschermengeltjes op het nachtpact @Quinn @Yana Quinn reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Voor iedereen die het kan gebruiken zet ik hier een pot met kruidenthee neer: een mix voor een goede nachtrust. nachtpact Yana renaldo61 Rosee Maja
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Maja: Voor iedereen die het kan gebruiken zet ik hier een pot met kruidenthee neer: een mix voor een goede nachtrust. nachtpact Yana renaldo61 Rosee Maja nachtpact Yana renaldo61 Rosee Maja kaatje fijne nacht iedereen ❤️
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden nachtpact Yana renaldo61 Rosee Maja kaatje Reacher
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Verloren met stomme spelletjes en geruzied met c over geen idee waarover. End of a perfect day. Als ik hier nog niet zat, ging ik er nou maar naartoe. nachtpact Yana renaldo61 Rosee Maja kaatje Reacher Quinn
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden nachtpact Yana renaldo61 Rosee Maja kaatje Reacher Quinn Jane
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Slapen wil nu om de een of andere reden niet lukken. Nochtans de laatste weken ging het in slaap geraken zeer gemakkelijk. Het enigste dat ik weet dat gewijzigd is, is een hoestsiroop.
lady jane Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 45 minuten geleden zei renaldo61: Slapen wil nu om de een of andere reden niet lukken. Nochtans de laatste weken ging het in slaap geraken zeer gemakkelijk. Het enigste dat ik weet dat gewijzigd is, is een hoestsiroop. Heb je gekeken of er alcohol in de hoestsiroop zit @renaldo61 ?
lady jane Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden (bewerkt) Hoestsiroop kan tot 10,7 procent alcohol bevatten. © getty images Een pintje is verboden voor kinderen, hoestsiroop met alcohol mag wel gekopieerd uit www.DS (De Standaard).be 41 minuten geleden bewerkt door lady jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden