renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Senna34 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeemorgen! Vandaag weer aan het werk. Het lange weekend had ik echt even nodig. Fijne dag allen Spirit reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morgen is een belangrijke verjaardag voor mij. Ik denk niet dat ik het probeerde te vergeten. Misschien had ik het beter vergeten.
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Mariposa Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, De mist is al bijna helemaal weg, de zon piept er vrolijk doorheen. Nog even genieten van het mooie weer voor de regen komt. Straks snel even boodschappen doen en dan aan het werk in de tuin... Maar eerst even een bakje.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Mariposa Fonny🌞 Yvonne
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goedenmorgen allemaal 😊 Dagpact: renaldo61 MaryArt Mariposa Fonny🌞 Yvonne Kaatje Spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morgen. Vandaag verder waar we gisteren gebleven waren. De emmer moet helemaal leeg. Maar raad eens? Er is nu iemand Brinta voor me aan het regelen. Begin de ochtend gewoon meteen in tranen joh, lekker bezig. Dagpact: renaldo61 MaryArt Mariposa Fonny🌞 Yvonne Kaatje Quinn lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gezellig @Quinn, ik lig ook maar weer eens te huilen op m'n bedje. Hoe was het ook alweer? Oh ja, moedig voorwaarts! lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Stap voor stap. Of ademteug voor ademteug desnoods @Yana 🌷 Yana en Kaatjemama reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden De ene voet voor de andere. Ik ga met opgewekte tegenzin naar de sportschool. Als kind dacht ik vaak "was ik maar twee uur ouder" of iets anders magisch, en dat kan ik nog steeds wel denken. Was ik maar alvast thuis na het sporten, met een gebakken ei voor mijn neus. lady jane, Yana en Spirit reageerden hierop 1 2
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou, Brinta en koffie en straks een zootje pillen. This could be heaven, right? Later mensen.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Och @Yana, wat een ellende toch, dikke knuffel vanuit hier hoor meis Ach @Lonster1, straks ben je blij dat je gegaan bent... inderdaad: over 2 uur.... Top die brinta @Quinn...
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Quinn en @Yana, in gedachten ben ik bij jullie Goedemorgen allemaal. Weer een drukke dag in mijn huis. 13.00 komt de opzichter. Ben benieuwd. Grof vuil wegbrengen dus we willen over een uur wel wegrijden. Ben nog steeds niet helemaal lekker, maar het moet maar. We moeten echt doorpakken.
Senna34 Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Spannend Spirit, trek je dan de deur voorgoed achter je dicht vandaag?
lady jane Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers doorpakken met een stok achter de deur geeft vast sneller voldoening @Spirit dan uitstellen, je moet er toch doorheen. Wel meen grote stap die je maakt nu, realiseer je je dat goed meis? Door alle drukte en niet lekker voelen, kan dat misschien niet helemaal doordringen. Veel geluk wens ik je in je nieuwe thuisleven in Brabant.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden