Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Precies. Ik had hetzelfde. Die foto's staan nog in het dagboek dat ik toen voor mezelf bijhield.
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s @Bobgoed idee ook een dagboek misschien ook maar doen
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 96 dagen gestopt me drinken en 12 weken deeltijd therapie voor bipolaire stoornis achter de rug. Nog 4 weken te gaan dacht ik maar ze stoppen eerder nog maar 2 weken therapie dus.jeetje dat was schrikken en nu dacht ik paniek de therapie was zo fijn allemaal puzzelstukjes die op z’n plek vielen. Maar goed over 2 weken niets geen werk geen therapie niets. Angstig gevoel Heb besloten om me moeder 1 x per week te gaan helpen in huis. Veder weet ik nog niet ga ing nog aan me zelf werken. Hoe nog geen idee denk wel iets in de trant van negatief zelfbeeld.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Er gaan 2 deuren dicht en vast min. 1 open Kaatje. Van je werk is niet leuk, maar dat he therapie stopt is misschien een kompliment omdat je zo goed gaat wat niet drinken betreft. Jij kunt dit aan hoor, de tijd gaat het je leren.
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ja het is eng en ben bang voor weer een depressie maar Bedankt @lady janemoet het idd misschien als een boek zien weer een hoofdstuk veder. op nu naar volgende hoofdstuk !kan wel veel verzinnen maar kwa geld gaat dat even niet.
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat is zeker spannend @Kaatjemama. Goed dat je nu al bezig bent met je dagen anders invullen. Het blijft op de loer liggen, maar je hebt een kist vol gereedschap liggen nu. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Dank je @Quinn zeker goed gezegd kist vol gereedschap en die ga ik nog meer vullen 💪🏻 zou willen dat ik dat ik niet meer depressief zou worden maarja das niet de realiteit misschien met licht therapie wat minder de winter depressie en van de drank afblijven denk dat dat ook een hele belangrijke is. Marjolijn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat minder diep de depressie in is ook verbetering. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden feestjes 🎈 dag 98 Gisteren een feestje gehad er waren nog meer mensen die de drank lieten staan. Merkte dat ik dat wel prettig vond. Het voelde iets minder alleen of zo. merkte aan me zelf ook dat mijn trigger zit in een mooi glas wijn. Iedereen hier dronk alles uit bekers dus was er totaal niet mee bezig of dat het was we weten het niet. goed het was gezellig en zit er weer op op naar het volgende feestje merk dagboek er zelf een piep klein beetje lol in ga zien. Lekker nuchter naar huis geen gedoe met een taxi en volgede dag smorgens lekker fris aan huis klussen.binnenkort wel een weekendje weg en daar wordt heel veel gedronken maar ga de tafel 0.0 inslaan en misschien iets nieuws zoeken voor de afwisseling. Zal lastig worden maar ik ga ervoor denk me afentoe terug trekken en dan op forum lezen en schrijven. Marjolijn, Senna34 en lady jane reageerden hierop 3
Senna34 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Super ! Overmorgen de 100! Sommigen hebben zo’n wilskracht, waaronder jij. Doet mij goed om te lezen
Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Wauw.bijna 100.geweldig. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Dank je @Senna34 nou de eerste keren ging het niet zo goed maar dit keer is het anders. Heb te veel meegemaakt maar door de drank bleef ik erin hangen nu kijk ik er al heel anders tegen aan en heb er weer zin in 😀 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Zo was het ooit ook voor mij Kaatje. Ik kwam hier en voelde me minder alleen in mijn gevecht. Ineens kreeg ik voorbeelden dat het wel kon, een leven zonder drank. En er zijn veel meer mensen die niet, of heel matig drinken. Dat ga je ook zien. Als we dronken, zagen we ook anderen die dronken. Toen ik zwanger was, zag ik ook veel meer zwangeren. Toen ik net een herseninfarct had gehad en wat zwabberde bij het lopen, zag ik zo verschrikkelijk veel mensen die moeilijk of wankel lopen. En die zie ik nu nog. We kijken kennelijk door een subjectieve bril? Andersom kan ook, als je somber bent, lijkt de hele wereld juist konfronterend blij soms.Moeilijk. Maja reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 7 uur geleden zei lady jane: Zo was het ooit ook voor mij Kaatje. Ik kwam hier en voelde me minder alleen in mijn gevecht. Ineens kreeg ik voorbeelden dat het wel kon, een leven zonder drank. En er zijn veel meer mensen die niet, of heel matig drinken. Dat ga je ook zien. Als we dronken, zagen we ook anderen die dronken. Toen ik zwanger was, zag ik ook veel meer zwangeren. Toen ik net een herseninfarct had gehad en wat zwabberde bij het lopen, zag ik zo verschrikkelijk veel mensen die moeilijk of wankel lopen. En die zie ik nu nog. We kijken kennelijk door een subjectieve bril? Andersom kan ook, als je somber bent, lijkt de hele wereld juist konfronterend blij soms.Moeilijk. @lady janezeker waar goed omschreven. Hoop dat het net zo goed blijft gaan als nu en dat ik na de bekende 3 maanden dip geen last krijg. want zoals het nu gaat gaat het echt prima. Senna34 en lady jane reageerden hierop 2
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Blijf vasthouden ! Het gaat echt steeds beter worden. Ik ben zelf nu bijna 2,5 jaar verder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden