Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Oh spirit wat beroerd allemaal. Ik ben echt zo tegen geweld, en dan nog drie tegen 1. Dat hij het moeilijk heeft met drank en nuchter blijven was wel bekend toch. Ik hoop dat jullie hier uit kunnen komen. Wel wil ik je meegeven dat hij het zelf ook moet willen, anders is het trekken aan een dood paard. Heel veel sterkte 

Geplaatst

@spirit je bent zijn moeder niet he, en kunt niet afdwingen dat hij stopt met drinken.
Hij is volwassen en verslaafd. Je was hier zelf jaren en jaren drinkend. Hebt hem aangemeld
en dat lukte ook niet. Het moet echt van hemzelf uit komen, dat weet je toch? Laat jouw ingrijpen
alsjeblieft niet averecht werken. 

Geplaatst

Dit is allemaal behoorlijk kudt spirit. Pas boven alles goed op jezelf. De troepen in verhoogde staat van paraatheid naar de grens. Je zult je kerel niet van de drank af kunnen dwingen, maar hopelijk hem wel positief kunnen beïnvloeden. En anders heel goed nadenken wat hier voor jouzelf de consequenties zijn. Nogmaals: pas goed op jezelf.

Geplaatst

Wat ellendig @spirit. Probeer stevig in je schoenen te blijven staan en ga het gesprek aan met jouw vent waarom jij niet gelukkig bent met deze situatie. Wat het met jou doet. En zet jezelf op 1. 

Geplaatst

Als politieagent gaan spelen doe ik niet. Dat werkt averechts. Wel vergeet ik zoiets niet zo gauw. Ben vandaag ook nog niet echt in m'n hum. Snap ook niet waarom hij niet terug wil naar die kroeg of aangifte doen. Ook al is iemand nog zo vervelend, iemand in elkaar rammen doe je niet met 3 man. Trouwens, ik ben ook geraakt. Mij hebben ze een duw gegeven en heb een zere knie. Ik ga hier werk van maken. Het is niet leuk zoiets. Hij zit nu gelukkig aan de koffie en is op zolder bezig. Hetgene wat wij deze dagen zouden doen. Is niets van gekomen. Morgen moet hij weer werken.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...