Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei renaldo61:

Goed van je 

Dank je 

vindt gister en vandaag wel

moeilijk 

zware therapie gehad en miste wel een wijntje om de dag af te sluiten en vanavond gourmetten zonder wijn dat ken ik eigenlijk niet

ijsthee green staat koud 💪🏻

Geplaatst
3 uur geleden zei Reacher:

hoi gaat het met Bumperhond @bumperjim?.

Comme ci comme ça. Komt net van de ostéo, ging heel goed. Vervolgens eet ze helemaal niks, niet goed. Maar niet echt iets aan de hand of zo. Snap er weinig van 🤯

Geplaatst

Zeer mateloos bezig hier met alles. Nu het ook mijn huis gaat worden ben ik met de grote voorjaarsschoonmaak bezig. Maar eenmaal bezig, kan ik niet meer stoppen. Nu heb ik wel een stuk roomvlaai verdiemd. Ben al bij de dorpssupermarkt geweest, maar terug was ik de weg kwijt :face-icon-small-shocked:. 2 tassen bij me, want ik was lopend gegaan. Gelukkig loop ik veel met de hond, dus ken de buurt wel, maar voelde me toch even verdwaasd. 

Geplaatst
38 minuten geleden zei Spirit:

Zeer mateloos bezig hier met alles. Nu het ook mijn huis gaat worden ben ik met de grote voorjaarsschoonmaak bezig. Maar eenmaal bezig, kan ik niet meer stoppen. Nu heb ik wel een stuk roomvlaai verdiemd. Ben al bij de dorpssupermarkt geweest, maar terug was ik de weg kwijt :face-icon-small-shocked:. 2 tassen bij me, want ik was lopend gegaan. Gelukkig loop ik veel met de hond, dus ken de buurt wel, maar voelde me toch even verdwaasd. 

Bedoel je dit met de doorgehakte knopen spirit ?

@Francoise sterkte, dat moet schrikken zijn geweest. Gelukkig ongedeerd verder 

Ik ga nog even bijlezen. En Ohja het is vrijdag ! ! Alvast fijn weekend 

Geplaatst

gaaf, een laatste stoppoging! 
Dat klinkt vastberaden. (tenminste, kan ook hopeloosheid zijn, maar ik ga voor een kordate écht laatste keer)

Mijn ToDay-lijstje is gaandeweg de dag langer geworden, maar ook wel met meer dingen afgevinkt.
Toch met wat buikpijn het weekend in, ivm werkgerelateerde rechtzaak voor de boeg. Niets persoonlijks, maar toch voelt het spannend om vanuit de inhoudelijke kant de belangrijkste persoon voor het verweer te zijn. 

Geplaatst

Ik ga dus definitief bij mijn vriend wonen. Er ontstond wat twijfel na zijn laatste domme escapade, dat heeft er even flink ingehakt, ben er lichtelijk overspannen door geweest, dat was ook wel aan mij te merken hier he? :P. We zijn nu serieus bezig een nieuwe toekomst op te bouwen. We hebben allebei flinke rugzakjes, maar dat heb je nu eenmaal, als je elkaar op oudere leeftijd ontmoet. Wij zitten over het algemeen wel op 1 lijn, dus ik waag de gok :DVolgende maand ben ik een officiële Brabander...En echt: ze vallen wel mee!!! Veel gemoedelijker en rustiger dan mensen uit de grote stad. IK betrap me al op m'n zachte g.

Geplaatst
30 minuten geleden zei Marij:

gaaf, een laatste stoppoging! 
Dat klinkt vastberaden. (tenminste, kan ook hopeloosheid zijn, maar ik ga voor een kordate écht laatste keer)

Mijn ToDay-lijstje is gaandeweg de dag langer geworden, maar ook wel met meer dingen afgevinkt.
Toch met wat buikpijn het weekend in, ivm werkgerelateerde rechtzaak voor de boeg. Niets persoonlijks, maar toch voelt het spannend om vanuit de inhoudelijke kant de belangrijkste persoon voor het verweer te zijn. 

Ja ook al is het niet persoonlijk, je stopt er toch wat van jezelf in. Als het je niks kon schelen was geen goede zaak geweest.

Ik moet maandag beroepshalve bakkelijen over anderhalf miljoen. Heb ik nu al zin in 😩 vervelende klus. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Marij:

Jeetje @Spirit
Deze snelheid en overtuiging is best veel

Het is ook even veel allemaal nu en hectisch. De beslissing is weloverwogen. Even nog een kip zonder kop gevoel :D. Kleindochter is er en mijn vriend komt uit z'n werk. Het eten staat al op!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...