Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Pfff , had vandaag 1e jaars gesprek bij bedrijfsarts! Wat een stress en spanning geeft dat !  Toen ik Zoon vooraf gaand aan het gesprek naar dagbesteding had gebracht,  zag ik een jong fietstertje over het hoofd! Gelukkig alleen maar blikschade,  maar wat was ik enorm geschrokken en zij ook , ocharme ! Ik heb haar stevig geknuffeld en kusjes op t hoofd gedrukt! Vandaag heb ik wel 1000 x het scenario aan me voorbij laten komen , begrijp nog steeds niet waarom ik haar niet zag ! Nu angst om weer achter het stuur te kruipen..... Hopelijk gaat dat weer over anders word mijn wereld nog kleiner en ook voor zoonlief ! 

Het gesprek hebben we telefonisch gedaan , eind april weer terug , zucht , wat een geduw en getrek is dat ! 

Hopelijk kan ik goed slapen,  ben doodop

Truste iedereen 

Geplaatst (bewerkt)

Fietsers zijn maar 5 punten, ik rij er meestal omheen, dat is minder gedoe 😁

In werkelijkheid is fietsen hier op het platteland een levensgevaarlijke hobby en ik doe het niet graag, tenzij dat je echt op een apart fietspad zit maar daar heb je er niet zoveel van. Gelukkig wel eentje van mn huis zowat tot aan mn werk. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
14 uur geleden zei Spirit:

He Fleurtje. Fijn dat je even om het hoekje komt kijken. Kom je hier weer vaker schrijven?

Denk het niet echt Spirit.

Het zal meer bij af en toe piepen blijven. Maar vergeten doe ik het forum uiteraard niet. Zijn hier een paar wilde jaren geweest 🤪

Geplaatst
2 uur geleden zei renaldo61:

Mormel is iemand met veel problemen, problemen die waarschijnlijk samenhangen met langdurig alcoholgebruik? 

Ohw ik hou van mensen met problemen! Ik heb er ook een paar

Geplaatst
3 uur geleden zei renaldo61:

Mormel is iemand met veel problemen, problemen die waarschijnlijk samenhangen met langdurig alcoholgebruik? 

Laten we het daar maar op houden. Dat geeft al aan,hem niet al te serieus te nemen :mellow:

Geplaatst
16 uur geleden zei renaldo61:

Welkom terug 

Bedankt. Ben hier wel blijven lezen en heb dus kunnen zien dat het voor sommigen een woelige periode geweest is. Vorige week daar nog met iemand online over gepraat en deze gaf aan dat het deze maanden zijn, het einde van de donkere periode en dat sommigen dan mentaal op hun tandvlees zitten; ben het daarmee wel eens. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...