fleurtje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik heb geen honger Ik heb geen honger Ik heb geen honger Ik heb geen honger Ik ga een cracker eten! Droog..en met water van de kraanย lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @fleurtjeย ๐ Van lucht schijn je ook aan de kunnen komen.ย
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) ย 1 uur geleden bewerkt door Artax
Francoise Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Pfff , had vandaag 1e jaars gesprek bij bedrijfsarts! Wat een stress en spanning geeft dat !ย Toen ik Zoon vooraf gaand aan het gesprek naar dagbesteding had gebracht,ย zag ik een jong fietstertje over het hoofd! Gelukkig alleen maar blikschade,ย maar wat was ik enorm geschrokken en zij ook , ocharme ! Ik heb haar stevig geknuffeld en kusjes op t hoofd gedrukt! Vandaag heb ik wel 1000 x het scenario aan me voorbij laten komen , begrijp nog steeds niet waarom ik haar niet zag ! Nu angst om weer achter het stuur te kruipen..... Hopelijk gaat dat weer over anders word mijn wereld nog kleiner en ook voor zoonlief !ย Het gesprek hebben we telefonisch gedaan , eind april weer terug , zucht , wat een geduw en getrek is dat !ย Hopelijk kan ik goed slapen,ย ben doodop Truste iedereenย lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Truste @Francoise. Wat een schrik. Ik had laatst iets vergelijkbaars. Kon op tijd stoppen hoor, maar wat een schrik!! Mijn hoofd was te vol denk ik achteraf. Morgen gelijk weer rijden hoor.ย ย Ha @fleurtje. Komt dat even goed uit! Ben ook weer aan de AD en heb ook geen honger.ย
lady jane Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 1 uur geleden zei Reacher: Nachtpact Reacher ๐ Jane๐ ย
Artax Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Nachtpact Reacher ๐ Jane๐ A.๐
Spirit Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden 4 uur geleden zei fleurtje: Ff kijken wie ik ben He Fleurtje. Fijn dat je even om het hoekje komt kijken. Kom je hier weer vaker schrijven?
Spirit Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Wat een rotdag voor jou @Francoise. Soms gaat alles mis, wat er ook maar mis kan gaan. Een knuffel van mijย .Hopelijk slaap je wat..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden