Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Pfff , had vandaag 1e jaars gesprek bij bedrijfsarts! Wat een stress en spanning geeft dat !ย  Toen ik Zoon vooraf gaand aan het gesprek naar dagbesteding had gebracht,ย  zag ik een jong fietstertje over het hoofd! Gelukkig alleen maar blikschade,ย  maar wat was ik enorm geschrokken en zij ook , ocharme ! Ik heb haar stevig geknuffeld en kusjes op t hoofd gedrukt! Vandaag heb ik wel 1000 x het scenario aan me voorbij laten komen , begrijp nog steeds niet waarom ik haar niet zag ! Nu angst om weer achter het stuur te kruipen..... Hopelijk gaat dat weer over anders word mijn wereld nog kleiner en ook voor zoonlief !ย 

Het gesprek hebben we telefonisch gedaan , eind april weer terug , zucht , wat een geduw en getrek is dat !ย 

Hopelijk kan ik goed slapen,ย  ben doodop

Truste iedereenย 

Geplaatst

Truste @Francoise. Wat een schrik. Ik had laatst iets vergelijkbaars. Kon op tijd stoppen hoor, maar wat een schrik!! Mijn hoofd was te vol denk ik achteraf. Morgen gelijk weer rijden hoor.ย 
ย 

Ha @fleurtje. Komt dat even goed uit! Ben ook weer aan de AD en heb ook geen honger.ย 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...