Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Hmm, volgens mij ben ik ouder dan jij @bumperjim Maar ja, mannen zijn klootzakken ja. Vijf happen stamppot, is het niet geweldig? 5 uur geleden bewerkt door Quinn
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: Zware ruzie met een "vriend" van wie ik jarenlang te veel shit heb geaccepteerd. Note to self, niet meer doen. Ook mannen hebben soms last van de toxische masculiniteit van andere mannen. Ik had m haast op zn bek geslagen maar dat geeft het verkeerde voorbeeld op de hondenclub. Misschien doe ik het nog wel eens. Is vaak een goede wakeup call. Moet je ongesteld worden?
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 46 minuten geleden zei Spirit: Moet je ongesteld worden? Misschien is het dat wel, godstamebij 😭 Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Ik had gewoon zin om te gaan zuipen. "Vanwege hem???" zei de Stier, das wel veel eer. Nee, over mijn lijk natuurlijk. Dat is wel het juiste argument 👌🏼 Ik zit nu aan de kombucha voor t eerst. 4 uur geleden bewerkt door bumperjim Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 50 minuten geleden zei Quinn: Vijf happen stamppot, is het niet geweldig? Top 💪🏻 Nee jij valt wel mee denk ik 😁
Smaragdie Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hoi hoi, Hier gaat alles goed. Lees veel narigheid bij anderen, al die mensen wens ik veel sterkte, wijsheid en beterschap. Misschien ook wel wat mildheid. Zelf ook vaak aan de andere kant gestaan tot verschrikking aan toe en nu gaat het mij eindelijk eens goed voor de wind. Voelt dan wel wat ongemakkelijk maar het kan naast elkaar bestaan op dit forum gelukkig. Heerlijke week gehad. En net lekker gekookt. Stoofpeertjes voor het eerst echt zelf gemaakt. Lekkere aardappelschotel met veel groente in de slowcooker en kippenvleugeltjes. Wat ben ik blij met die slowcooker. Zo heerlijk trekken alle kruiden in het gerecht en ruikt zo heerlijk. Diabetes goed onder controle, mag mijn medicatie halveren. Ook erg blij mee. En paar kilo gelukkig aangekomen. Gaat mij dus beter, Eng om aan te geven omdat het ook weleens anders is geweest. Fijne avond allemaal als dat wat lukt en gaat, mogelijk is. karin123, Senna34, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goed bezig Smar Smaragdie reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 9 minuten geleden zei bumperjim: Ik had gewoon zin om te gaan zuipen. "Vanwege hem???" zei de Stier, das wel veel eer. Nee, over mijn lijk natuurlijk. Dat is wel het juiste argument 👌🏼 Ik zit nu aan de kombucha voor t eerst. Dat is hij zeker niet waard. Eikel
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Het is weer een overweldigende dag. Teveel in 1 dag om het te bevatten. Mooie eetkamerstoelen opgehaald bij zo'n echt Brabants boertje. Wij zijn vaste klanten van hem want hij heeft een legerdumpzaak. Ik belde gisteren al voor die stoelen, maar hij had een feestje. Toen belde hij mij vandaag terug. 4 lederen stoelen en nog een zeer gemakkelijke stoel gratis erbij. Ik wat katoenen shirts en warme legersokken. Mijn vriend is de zolder aan het opruimen en is daar ook grenzeloos in. Als hij eenmaal bezig is, is hij niet meer te stoppen. Straks komt mijn zus. Het is heel overweldigend maar wel fijn. Nog steeds stuuterig. 3 uur geleden bewerkt door Spirit
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Reacher: Niet doen Stroumfke! Moet ik jou ook klem zetten op het dagpact? ik ben geen fles gaan halen en nu is de behoefte weg karin123 en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik krijg al allergische reacties voor die man als ik je lees Bumperjim! Goed zo @stroumfke
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 17 minuten geleden zei Reacher: Ik krijg al allergische reacties voor die man als ik je lees Bumperjim! Goed zo @stroumfke Umarell. Ik heb hem. Umarell, dat is een italiaanse term, zoek maar op wat het is. Hilarisch. Hij staat er exact zo bij.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat heerlijk om te lezen lieve @Smaragdie!
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn (voorgeschreven meds tellen niet)
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn (voorgeschreven meds tellen niet) Reacher. Geen appel, wel een mandarijn
Artax Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden 15 minuten geleden zei Reacher: Nachtpact: Quinn (voorgeschreven meds tellen niet) Reacher. Geen appel, wel een mandarijn Artax ( at zojuist een grapefroet, wat een feest! Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden