Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden En ik heb wel eens gelezen dat een gewonde kat die laat merken dat ie zich slecht voelt, op een veilige plek is. Reacher reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 15 minuten geleden zei Reacher: De poes voelt zich niet best, lijkt er meer last van te hebben nu het gehecht is. Goed in de gaten houden maar. Misschien heeft ze meer last omdat de verdoving is uitgewerkt en dat ze zich nu de pijn meer realiseert. Veel sterkte ermee! Reacher reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers , zoon nog steeds niet fit ! Vanwege mijn verjaardag zouden we vanaaf uit gaan eten en morgen vertrekken naar de sauna en zaterdag een festival bezoek ! Voel me een beetje zielig dat dit alles in het water dreigt te vallen , eten en sauna al afgezegd , omdat ik stand-by wil zijn indien de koorts onverhoopt weer stijgt! Hij kan zelf moeilijk aangeven hoe hij zichzelf voelt ! Maar als ik hier sommigen lees dan is alles relatief ! We hebben een dak boven ons hoofd , geen financiële problemen en zijn verder relatief gezond en hebben ook nog een sauna aan huis , die we morgen dan gewoon gaan opstoken ! Kijken naar wat wel kan en mogelijk is en dan mag ik absoluut niet klagen ! Spirit en lady jane reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen medestrijders. Een uur geleden een witte wereld, wat nu over is gegaan in regen. Hopelijk het laatste restje. Waar blijft de lente? De wasmachine draait. Het ding staat op zolder, dus oogkleppen opgedaan .Een vuilniszak met zooi de trap afgegooid, dat was al bestemd voor de container. 20 lege pakken wasmiddel en dito flessen wasverzachter. Moet hem toch maar heropvoeden. Hij maakt zelf zijn eigen rommel. Ik kan niet tegen rommel dus een nieuwe uitdaging staat mij te wachten. Ach, je kan beter lege flessen wasverzachter tegenkomen, dan lege drankflessen. We gaan er maar weer wat van maken vandaag. Voor mijn vriend de laatste werkdag. Dan mogen wij al weekend gaan vieren!
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden net terug van de hart-echo. Over een week pas uitslag, maar als er nu iets accuuts of ernstigs was geconstateerd zouden ze me niet naar huis laten gaan, werd me ter geruststelling gezegd. En ook dat over een week uitslag snel is voor die afdeling. Dat maakt het wachten wel wat lichter komende week. Rosee, rapilos en karin123 reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Sterkte @lady jane had er niks van meegekregen, maar goed dat ze je in de gaten houden en fijn dat het eerst okay lijkt zo. Vanmiddag volgende onderzoeken en gezeik. Ben heus echt wel dankbaar voor alle hulp en actie, maar word er ook doodmoe van. Dodermoe. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ja dat vreet energie he, die je eigenlijk beter kunt gebruiken. Hier afleiding gezocht. Op weg naar zoon, samen lunchen en wandelen. Sterkte Quinn. Spirit reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei lady jane: net terug van de hart-echo. Over een week pas uitslag, maar als er nu iets accuuts of ernstigs was geconstateerd zouden ze me niet naar huis laten gaan, werd me ter geruststelling gezegd. En ook dat over een week uitslag snel is voor die afdeling. Dat maakt het wachten wel wat lichter komende week. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze je naar huis laten gaan als ze meteen iets ernstigs zien op de echo. Ga er voor nu gewoon van uit dat het meevalt. Ik snap dat je er toch, en misschien ook onbewust, mee bezig blijft. Sterkte!! 2 uur geleden bewerkt door hub02 lady jane reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik hoop dat je enigszins wat geruster bent nu @lady jane. Wachten duurt lang. Vervelend @Francoise. Iets waar jullie je zo op verheugd hebben en nu dit. Wat een tegenvaller. Voor je zoon vind ik het ook vreselijk zielig. Zo'n hoge koorts. Arm kind. Hij zit toch in een zorginstelling? Ben ook wel benieuwd waar. Vanwege mijn oudste kleindochter, die thuis niet meer te handhaven is. Ze is nu 9 jaar. Een boom van een kind. Heel groot voor haar leeftijd. Het is net een tank, als ze binnenkomt. Heel lief, dat wel, maar onhandelbaar. Buiten haar ASS, is er meer aan de hand met haar. Dat moet nog onderzocht worden. Verstandelijk blijft ze hangen bij een kind van anderhalf. Je mag me een PB sturen. Ze zijn nu ook op zoek naar een goede zorginstelling voor haar.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Voor mijn voet en enkel zijn we nog zoekende naar een ZH waar de wachttijden wat korter zijn. 5 maanden wachttijd is wel erg lang
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Francoise zorgen zijn zorgen en die van jou zijn net zo wezenlijk als die van een ander. Nog voor je verjaardag 🌹🌷 Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Kwam net een foto tegen van mijn nichtje van moeders kant. Had haar, vanwege het overlijden van mijn neef (haar broer), even gecondoleerd. Tijd niet gesproken en gezien. Ik vraag: hoe gaat het met je? Blijkt ze haar heup gebroken te hebben. Het groeide niet goed aan elkaar, dus in december geopereerd. Nu een vakantiefoto in de sneeuw, strompelend op 2 krukken. Alsof ik mezelf zag. Wat lijken wij op elkaar. We willen meer contact met elkaar. Heb de foto opgestuurd naar mijn zus met als geintje, dat ik dit was. Even afwachten of ze erin trapt. Mijn nichtje is een jaar jonger. 63. Ik vind het leuk om contact te zoeken met mijn neven en nichten. Het is alles wat we nog hebben. Ook deze generatie gaat oud worden en diverse neven en nichten al weggevallen. Je ziet toch eigenschappen van jezelf erin. Ook van vaders kant.
Quinn Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Okay, als ik nou ga drinken, houd ik nooit meer op. Maar als ik dit alles doorkom zonder drank, dan hoef ik geloof ik nooit weer een druppel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden