Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 49 minuten geleden zei Spirit: Natuurlijk had ik er meteen mee naar een HAP gemoeten 5 maanden geleden. Mijn vriend was op zijn werk, toen het was gebeurd. We hadden dan weer een uur moeten rijden, want hier kon ik toen niet terecht. Dat was juist zo frusterend toen. Heb al die tijd al gezegd en ook gevoeld, dat het niet goed zat Dat klinkt niet slim hoor, als je voelt dat het niet goed zit dan ga je toch een dag later naar de dokter of een week later. Moet er nu niets gedaan worden aan dat scheef vastgegroeide botje? Of verwacht de arts dat de pijn vanzelf zal verdwijnen?
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zo, vanochtend een heerlijke strand wandeling met vriend en hondje Wel koud, maar dat is goed voor een mens Zit alweer aan de 6500 stappen en gisteren bij a 11000 Elke ochtend weer netjes de gym, het wordt nog eens wat met mij Ja, @Spirit, hoe nu verder met je voet ?
stroumfke Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden 2 uur geleden zei Spirit: Daar doe je het voor!!! ja ik hoop dat ik nu voortaan mijn verstand ga volgen
stroumfke Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden ik ga vanavond naar een meeting voor verslaafden in de pschiatrische kliniek geleid door een psychologe we krijgen dan een stukje psycho educatie en verder delen in groep is mijn 3de keer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden