Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
49 minuten geleden zei Spirit:

Natuurlijk had ik er meteen mee naar een HAP gemoeten 5 maanden geleden. Mijn vriend was op zijn werk, toen het was gebeurd. We hadden dan weer een uur moeten rijden, want hier kon ik toen niet terecht. Dat was juist zo frusterend toen. Heb al die tijd al gezegd en ook gevoeld, dat het niet goed zat

Dat klinkt niet slim hoor, als je voelt dat het niet goed zit dan ga je toch een dag later naar de dokter of een week later. 

Moet er nu niets gedaan worden aan dat scheef vastgegroeide botje? Of verwacht de arts dat de pijn vanzelf zal verdwijnen?

Geplaatst

Zo, vanochtend een heerlijke strand wandeling met vriend en hondje

Wel koud, maar dat is goed voor een mens

Zit alweer aan de 6500 stappen en gisteren bij a 11000

Elke ochtend weer netjes de gym, het wordt nog eens wat met mij :)

Ja, @Spirit, hoe nu verder met je voet ?

Geplaatst
2 uur geleden zei Yana:

Dat klinkt niet slim hoor, als je voelt dat het niet goed zit dan ga je toch een dag later naar de dokter of een week later. 

Moet er nu niets gedaan worden aan dat scheef vastgegroeide botje? Of verwacht de arts dat de pijn vanzelf zal verdwijnen?

Ik ben doorgestuurd naar een orthopedisch chirurg. Voorlopig staat daar een wachttijd van 4 maanden :(

Geplaatst (bewerkt)

Ben ook gewoon wat grieperig. Warm, koud en zweten. Nu stop ik met zeuren. Lekker 2 liedjes op YouTube gezet. Dat maakt mij blij en met mijn oude keyboard van 300 euries :P. 2 keer goed nagekeken, kleine mankementen, wat nieuwe onderdelen en speelt weer als een tierelier. De oudjes doen het nog goed! 

bewerkt door Spirit
Geplaatst
3 uur geleden zei Spirit:

Als ik dan zie, wat anderen hier mankeren, zoals @bolletje, @lady jane en @Yana, moet ik gewoon niet zeuren..

Dat moet je wel doen Sprietje, mijn manneke zei altijd "zeuren en klagen heeft een functie"" en dat is ook zo, je raakt toch wat kwijt, maar je moet, (wat Jane ook zegt( "zelf ook verantwoording nemen is ook erg belangrijk", dat klopt maar is ook moeilijk. Kun je niet aan de h.arts vragen of ze eens een foto willen nemen, dan wordt het wat duidelijker. Wanneer ga je daar naar toe. Als je dat hier schrijft staat dat al vast.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...