Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Most nait noar doen waark tou jong? Nee Corrie, het is een ander rooster. Nah, wat aal weer een gedou ja jong. Koffie Corrie? Hast kouk? Geen idee Corrie, jij doet m'n boodschappen.

Dit is pittig wakker worden wel.

Geplaatst
1 uur geleden zei Quinn:

Morgen.

Door de werkster uit bed getrapt. FML.

Koffie.

Doe maar duur. Een werkster :P. Ik moer alles zelf doen. Er lag weer poep in de keuken van de oude teckel. Het arme beestje heet Happy. De zwarte teckel heet Wokkel. Daar heb ik een goede band mee. Gelukkig heb ik mijn lange afstandloophond. De labrador..

Geplaatst

Morgen een drukke dag. Eerst naar mijn huisje. Ik wil daar even opruimen en soppen en dweilen. Daarna de afspraak met de HA. Zit me nu al druk te maken. Het zal helemaal niets voorstellen, maar als je hypochondrie hebt, haal je de gekste dingen in je hoofd. Ik dacht zelf aan uitgezaaide kanker. Zware behandelingen, chemokuren en zie mezelf dan langzaam wegteren. Teveel meegemaakt denk ik :(

Geplaatst (bewerkt)
11 minuten geleden zei renaldo61:

Arme @Spirit Moet lange afstanden lopen, met slechte benen. 

Morgen hoor ik, hoe slecht die benen zijn. Ik denk dat het allemaal wel meevalt met die benen van mij :D.Het zullen gewoon accordeonbenen zijn. Altijd nog beter dan etalagebenen :)

bewerkt door Spirit

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...