Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Van dit soort gesprekken voel ik me altijd intens smerig. Tot diep in m'n botten. @Reacher hmm nee, hij zei niet dat ik moet stoppen met drinken, maar dat ik het niet in m'n hoofd moet halen dronken, stoned of actief in een bed te zijn op de dag dat ie terugkomt. Geen onredelijke eis. Ja. Douchen.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Juist ouders weten vaak niet hoe ze gezond en onvoorwaardelijk van hun kinderen kunnen houden. Vaak omdat zij trauma’s die zij opliepen van hun ouders vervolgens weer doorgeven aan hun kinderen. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 46 minuten geleden zei Quinn: Well, laat me die truc even weten dan. Geen truc. Wel een keuze om je eigen gedachten niet zomaar te geloven en anders te handelen (of dat allemaal toch te proberen). Maar het gevoel verdwijnt inderdaad niet zomaar en daar mag je/ ik dan nog best verdriet over hebben. Rouwen om een keuze die je zelf gemaakt hebt en een verlies van iets dat je nooit hebt gehad. 1 uur geleden bewerkt door Musashi Niet zo simpel allemaal
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 13 minuten geleden zei Quinn: Van dit soort gesprekken voel ik me altijd intens smerig. Tot diep in m'n botten. Het spijt me.
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 18 minuten geleden zei Mariposa: Overigens verwacht ik van mijn kids toch echt wel respect en liefde hoor. Respect en liefde kan je volgens mij niet eisen, alleen verdienen.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 23 minuten geleden zei Quinn: Nee, raar is dat. Voor alles moet je een opleiding, cursus, training, diploma... Maar kinderen krijgen hoef je verder niet echt wat voor te kunnen of te weten of zelfs maar te willen. Mijn ouders kenden me niet, voordat ze me maakten. Ze wilden dus niet mij, maar ZIJ wilden iets, een kind. Misschien was ik gelukkig waar ik was, misschien was ik er helemaal niet. Maar ik heb niks terug te betalen. Reacher en Musashi reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Musashi: Respect en liefde kan je volgens mij niet eisen, alleen verdienen. Helemaal mee eens. Maar wij geven hen ook liefde en respect, dan verwacht ik dat ook terug. Musashi reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Mariposa: Helemaal mee eens. Maar wij geven hen ook liefde en respect, dan verwacht ik dat ook terug. Maar als je dat verwacht is dat dan niet hetzelfde als dat eisen? Musashi reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ah, het gaat over liefde. Dat is altijd goed. Musashi, Reacher en Spirit reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 49 minuten geleden zei Musashi: In mijn geval mijn vader maar kan natuurlijk ook een partner zijn bij anderen. Heftig
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei knakker: Ah, het gaat over liefde. Dat is altijd goed. Doe je dan weer mee?
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Apart wel. Eisen en verwachten enzo. Net zoals het idee dat als je niet om het leven hebt gevraagd het van invloed zou zijn op de onderlinge verstandhouding. Ik vraag me dat af.
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Spirit: Doe je dan weer mee? Nja. Ik ben een vertrekker van niks. Maar had wel even behoefte aan wat afstand. Ruhe im Kopf. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 21 minuten geleden zei Musashi: Het spijt me. Dat hoeft niet. Ten eerste heb jij me niets aangedaan en ten tweede kies ik er zelf voor erop in te gaan. Dus. 17 minuten geleden zei hub02: Mijn ouders kenden me niet, voordat ze me maakten. Ze wilden dus niet mij, maar ZIJ wilden iets, een kind. Misschien was ik gelukkig waar ik was, misschien was ik er helemaal niet. Maar ik heb niks terug te betalen. Abstract. Soms krijg je iets waarvan je daarna pas beseft dat je het hebben wilde. Dat gebeurde mij met m'n oudste. Hey @knakker
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Snotverdorie, goed om jou weer eens te treffen hier @Quinn
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Best goed. Doorgaans. Ik adem, ik beweeg en ik leef. Dus ik probeer er maar het beste van te maken.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei knakker: Best goed. Doorgaans. Ik adem, ik beweeg en ik leef. Dus ik probeer er maar het beste van te maken. Nadruk op leven? Of op overleven.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden If you can breath, you can stand. And if you can stand, you can fight.
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Reacher: Nadruk op leven? Of op overleven. Wat maakt toch dat jij het zo graag de duisternis in wil trekken?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Adri03: Wat maakt toch dat jij het zo graag de duisternis in wil trekken? Hoi 😃 Wat bedoel je?
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Reacher: Nadruk op leven? Of op overleven. Nee hoor. Ik leef gewoon. En vaak nog vrolijk ook. Laatste dagen wat passief. Maar dat zijn gebruikelijke fases. Straks weer springen en dansen.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei knakker: Nee hoor. Ik leef gewoon. En vaak nog vrolijk ook. Laatste dagen wat passief. Maar dat zijn gebruikelijke fases. Straks weer springen en dansen. Gelukkig maar jong, ik maakte me zorgen om je. Ik heb een piekerhoofd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden