renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen Renaldo, MaryArt en alle andere frummers. Even snel het bakje neerzetten hier, drukke dag vandaag. Spirit en MaryArt reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Allejezus wat is dit vroeg! En dan ben ik al te laat nog ook. Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Quinn lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal, Hond uitgelaten, ontbijt al op. Nu aan de koffie Fijne dag allemaal lady jane en Spirit reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vandaag een regeldag. Heb gebeld met mijn eigen HA. Na een uur wachttijd eindelijk iemand aan de lijn. Mijn vertrouwde assistente die van aanpakken weet. Ze werkt tegenwoordig vanuit huis. Daarom duurde het waarschijnlijk zo lang. Echt alles uitgelegd, waar ik zoal mee zit. Ook vond ze het belachelijk, dat mijn medicatie niet doorgestuurd kon worden na de apotheek hier. In ieder geval gaat ze aan de slag. Fijn mens is dat en ze nam er de tijd voor. Ik heb in ieder weer kunnen slapen. Dat is al heel wat, want ik sliep niet meer. Totaal doorgedraaid. Vandaag voel ik me daardoor wat beter.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Allejezus wat is dit vroeg! En dan ben ik al te laat nog ook. Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Quinn Heb ik wat gemist. Heb je een afspraak met een dokter?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Spirit: Heb ik wat gemist. Heb je een afspraak met een dokter? Nee joh,ben aan het werk, soort van.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Aanvulling. Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Quinn hub02 met koffie en liefde. hub02 reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden 1 uur geleden zei Quinn: Nee joh,ben aan het werk, soort van. Dat is waar. Het is gewoon maandag . Nog een beetje duf van de hete sauna. Mijn bril werd gloeiend heet. Die brandde bijna van m'n kop af. Die had ik af moeten doen natuurlijk. Ach, alle begin is moeilijk en door schade en schande wordt men wijs.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden