hub02 Geplaatst 16 mei Auteur Rapport Geplaatst 16 mei (bewerkt) @Sanity Leuke naam "notsodeepblau". Ben wel een beetje Karpov-fan. Ik zie dat gezicht van Kasparov nog voor me toen hij van Deep Blue had verloren. Ik heb je gevonden op Chess.com. Ik kom er op terug als het bij mij weer een beetje op schaken gaat lijken. 16 mei bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Waarom doe ik dat toch steeds? Voel me weer belabberd vandaag. Toch maar een pact met mezelf. Komende donderdag niet meer drinken voordat A hier is. Ik leer het ook nooit. Hoop dat ik me volgende donderdag goed herinner hoe ik me nu voel, eikel dat ik ben. Urenpact donderdag tot 18.00 uur hub
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hoeveel heb je gedronken als ik dat mag vragen?
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 4 minuten geleden zei Smaragdie: Hoeveel heb je gedronken als ik dat mag vragen? Veel te veel dus. Ik had al 6 halve liters bier op voordat mijn vriend kwam, en 's avonds wijn. Een fles, die voor mij was, en toen nog een paar gedeelde flessen. Ik hoop toch echt dat ik dit niet meer zal doen. 1 uur geleden bewerkt door hub02
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Komt ook harder aan dan natuurlijk als je zo gecontroleerd drinkt en niet elke dag. Lastig wel goed dat je het meldt. Ik dronk de volgende dag dan mijn kater weg, heb jij dat niet? Hou je goed.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 8 minuten geleden zei Smaragdie: Komt ook harder aan dan natuurlijk als je zo gecontroleerd drinkt en niet elke dag. Lastig wel goed dat je het meldt. Ik dronk de volgende dag dan mijn kater weg, heb jij dat niet? Hou je goed. Toen ik nog elke dag dronk had ik nooit een kater. Ik begon toen gewoon 's morgens al. En nu dus wel een kater, een hele grote zelfs. Zonde van de dag vandaag. Dankjewel voor je steun!
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Snap ik en herkenbaar. Take care. Eet wat en vocht/water. Morgen voel je je al iets beter hoop ik en kijk en geniet van jouw katjes. Zij voelen ons zo goed aan. Dapper wel dat je het meldde. Topper.
Musashi Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Ik hydrateer in voorkomend geval met spuitwater, citroensap en (keltisch) zeezout. Ik begin dit zelfs lekkerder/ meer deugddoend dan alcohol te vinden. Je voelt dan echt zo het verschil wat het met je lichaam doet en dat helpt om minder/ niets te drinken. Waarom doen we dit onszelf toch aan hè? Lief zijn voor jezelf hoor! Want je bent het waard! 🌸
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden