bumperjim Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Wel top om een vriend te hebben. De vrienden van mij daar zit eigenlijk stuk voor stuk een bug in de relatie, iets wat ff niet lekker loopt. Tzal waarschijnlijk aan mij liggen en niet aan hun allemaal tegelijk
hub02 Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Tzal waarschijnlijk aan mij liggen en niet aan hun allemaal tegelijk Zou ik niet zo weten. Vaak komt dat, denk ik, ook omdat omstandigheden en interesses veranderen. Mijn vriend vertelde me dat veel verandert, veel anders is, als je kinderen krijgt/hebt. Ik heb er geen, dus onze interesses, onze omgang zijn eigenlijk nooit veranderd. Behalve dat we allebei ouder worden natuurlijk. Nou, hij tenminste😄.
Quinn Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Klonk toch echt alsof je een fijne avond had, mooi man.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 16 uur geleden zei Quinn: Klonk toch echt alsof je een fijne avond had, mooi man. Dankjewel. Dat hebben we altijd, ondanks soms heftige discussies. Dat bv. die maanlanding in 1969 onzin was wil er gewoon niet in bij hem. Dan komt ie steevast aanzetten met zijn rare complottheorieën. Hij is degene die weet waar dingen liggen als ik de pijp uit ga. Degene, de enige, met wie ik over zoiets kan praten. Hij kwam naar mij, ook toen het sneeuwde en vroor, met de fiets. En dat doet iemand niet voor alleen fles wijn. Met B. lukt dat praten niet, die zou me gewoon verzorgen als ik niet meer kan, en ze snapt niet dat dat precies is wat ik niet wil. Mijn vader lag 3 jaar in bed en liet zich door mijn moeder verzorgen. "Lang dapper gestreden" zeiden ze toen hij dood was. Mijn vriend heeft trouwens ook wel een beetje een klap van de molen, maar niet zo erg als ik. Maar ja, je kunt niet aan iedereen zo'n hoge eisen stellen. Met mijn 24/6 schema merk ik wel dat ik de dag erna ook "kan inleveren". Met dat fulltime drink-programma heb ik dat nooit zo gemerkt. Misschien toch wat rustiger aan doen met de drank, ook al is het donderdag. Ik denk ook dat mijn bloedverdunners en zo niet goed werken met altijd dat gezuip. Dat interesseerde me tot nu toe geen zak, en nu, met die 6 dagen nuchter, opeens wèl.
bumperjim Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei hub02: Dat bv. die maanlanding in 1969 onzin was wil er gewoon niet in bij hem. Waarom zou het onzin zijn dan? Je kan er gewoon naartoe vliegen, het is niet krankzinnig ver of zo en het is er ook niet absurd warm. De grootste klus is om van de aardse zwaartekracht los te komen, de rest bestaat uit veel foto's nemen. Er is alleen niks te beleven. 16 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden