Senna34 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Bedje, wandelinkske. Beentjes, flesje. Alles verheerlijken. Ik kan er met mijn hoofdje niet bij. Het is jouw draad dat klopt, maar het is heel irritant om te lezen. Ben juist blij dat je aangemeld bent
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Senna34: dat gebruik van verkleinwoorden is iets Belgisch denk ik. Wij spreken immers ook over kraantjeswater, wat in Nederland vrij vreemd klinkt als ik mij niet vergis. @stroumfke: je hebt al enkele malen geschreven dat je lichaam niet meer mee wilt. Misschien zou het goed zijn als je ondertussen al eens bij je huisarts langsgaat voor een bloedcontrole. Hoop dat het niet te lang meer duurt voor je binnen kunt.
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Mormel: @Senna34: dat gebruik van verkleinwoorden is iets Belgisch denk ik. Wij spreken immers ook over kraantjeswater, wat in Nederland vrij vreemd klinkt als ik mij niet vergis. @stroumfke: je hebt al enkele malen geschreven dat je lichaam niet meer mee wilt. Misschien zou het goed zijn als je ondertussen al eens bij je huisarts langsgaat voor een bloedcontrole. Hoop dat het niet te lang meer duurt voor je binnen kunt. al bloed genomen bij huisdr alles ok komt echt omdat ik zo uitgeput ben vandaag lichamelijk en psychish al een beetje beter ik denk da als ik blijf rusten dat alles in orde komt
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Senna34: Bedje, wandelinkske. Beentjes, flesje. Alles verheerlijken. Ik kan er met mijn hoofdje niet bij. Het is jouw draad dat klopt, maar het is heel irritant om te lezen. Ben juist blij dat je aangemeld bent meen je da of zeg je da op een cynische manier
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 6 uur geleden zei spirit: Drank maakt depressief. Heb veel depressies gehad door drank. Meestal duurde het een maand voordat ik weer de oude werd. ik ben nu 3 dagen nuchter en ik begin een verschil te voelen tegen maandag toen ik nog aan het drinken was
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Stroumfke je hebt het steeds over uitrusten en dat je in je bed moet liggen. Maar word je daar juist niet gek van zonder afleiding? Zijn er geen dingen waarmee je je leven meer inhoud kunt geven? Je schreef laatst dat je haken leuk vindt, doe je dat nog weleens? En misschien zijn er andere dingen? Naar de film, sporten, lezen, een cursus, weet ik veel. Je leven hoeft niet on hold te staan totdat je wordt opgenomen ook al voel je je slecht.
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Krijg weleens het idee dat je je enorm verveelt.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Krijg weleens het idee dat je je enorm verveelt. vervelen niet ik ben ni goe en dan kan ik ni doorslapen
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Stroumfke je hebt het steeds over uitrusten en dat je in je bed moet liggen. Maar word je daar juist niet gek van zonder afleiding? Zijn er geen dingen waarmee je je leven meer inhoud kunt geven? Je schreef laatst dat je haken leuk vindt, doe je dat nog weleens? En misschien zijn er andere dingen? Naar de film, sporten, lezen, een cursus, weet ik veel. Je leven hoeft niet on hold te staan totdat je wordt opgenomen ook al voel je je slecht. overdag haak of brei ik een beetje ga proberen in het weekend naar mijn ontmoetingscentrum te gaan vandaag had ik wa meer energie maar das omdat ik nu zoveel rust
stroumfke Geplaatst 46 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 46 minuten geleden 5 uur geleden zei Mormel: @Senna34: dat gebruik van verkleinwoorden is iets Belgisch denk ik. Wij spreken immers ook over kraantjeswater, wat in Nederland vrij vreemd klinkt als ik mij niet vergis. @stroumfke: je hebt al enkele malen geschreven dat je lichaam niet meer mee wilt. Misschien zou het goed zijn als je ondertussen al eens bij je huisarts langsgaat voor een bloedcontrole. Hoop dat het niet te lang meer duurt voor je binnen kunt. ik voel mij fysisch al wat beter tegen maandag toen ik nog dronk en de moeheid begint te minderen maar das omdat ik zoveel rust alleen snachts slapen is een probleem heb even gebeld met de nachtwaak van de broeders
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden