stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Dat lijkt een goede beslissing. Maar trigger? Je kocht de alcoholvrije al uit craving, toch? ja ik had craving op dat moment ik had craving en was een wandelingetje gaan doen ik had mijn portefeuile bij en ben de winkel binnen gestapt heb dan de alcoholvrije wijn gekocht thuis gekomen en die wijn opgedronken dan toch naar de dagwinkel geweest en gewone wijn gekocht in het vervolg als ik mijn wandelingetje doe alleen mijne pas mee nemen
Moeps Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Je had gisteren al besloten om niet je portefeuille mee te nemen tijdens de wandeling. Heb je toch gedaan, wie hou je voor de gek? Senna34, lady jane en Spirit reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Dat lijkt een goede beslissing. Maar trigger? Je kocht de alcoholvrije al uit craving, toch? Ja dat dus. De oorzaak ligt al eerder in de tijd.
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Moeps: Je had gisteren al besloten om niet je portefeuille mee te nemen tijdens de wandeling. Heb je toch gedaan, wie hou je voor de gek? ik ben waterijsjes gaan halen vandaar mijn portefeuile
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 52 minuten geleden zei bumperjim: Ja dat dus. De oorzaak ligt al eerder in de tijd. ja
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden dag 1 nuchter vandaag ga ik niet drinken deze voormiddag naar mijn ontmoetingscentrum ik verwacht geen probleem
herman0167 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: dag 1 nuchter vandaag ga ik niet drinken deze voormiddag naar mijn ontmoetingscentrum ik verwacht geen probleem ik ga je bewijzen dat ik het kan zei je mij, je hebt nu wederom bewezen dat je het niet kunt, sommige mensen zullen nooit alcoholvrij worden en zuipen zich dood jij behoort definitief in deze categorie, en dit soort uitspraken als hierboven graag niet meer doen want van jou komend zijn ze totaal ongeloofwaardig, en ja dit is negatieve kritiek waar je niet tegen kunt, deal er maar mee. garfield076, Adri03, Spirit en 1 andere reageerden hierop 4
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ergens hier las ik, dat als het je deze week lukt om niet te drinken. Dat je dan ook niet in opname hoeft. Maar ik vind het nergens meer terug. Ga je nu dan toch in opname? Jammer dat je je opname niet hebt doorgezet. Ik denk dat het toch noodzaak is. Denk aan jezelf en ook je pijnlijke benen
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vandaag dus weer dag 1 en zo blijft het maar gaan. Je wilt geen opname? Waarom niet? Als je echt door wilt pakken, zou ik toch maar voor een opname kiezen. Dit is geen leven zo.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei stroumfke: ik ben waterijsjes gaan halen vandaar mijn portefeuile Goede voornemens zijn goed, naar allerlei meetings gaan kan ook de aandacht afleiden. Maar het is daadwerkelijk van belang dat je het heft in eigen handen neemt. Niet langer vertrouwt in dit of dat, maar zelf besluit vandaag geen alchohol te drinken en morgen hetzelfde besluit neemt. Nog beter dat je besluit, het is genoeg geweest, tot hier en niet verder. Ik weet dat het mogelijk is.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Spirit: Vandaag dus weer dag 1 en zo blijft het maar gaan. Je wilt geen opname? Waarom niet? Als je echt door wilt pakken, zou ik toch maar voor een opname kiezen. Dit is geen leven zo. ik wil geen opname ik weet dat ik ambulant kan stoppen heb het in het verleden ook gekund heb 1 x 8 maand nuchter 1 x 6 maand nuchter en 1 x 3 maand nuchter ik beslis of het een leven is of niet
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 24 minuten geleden zei renaldo61: Goede voornemens zijn goed, naar allerlei meetings gaan kan ook de aandacht afleiden. Maar het is daadwerkelijk van belang dat je het heft in eigen handen neemt. Niet langer vertrouwt in dit of dat, maar zelf besluit vandaag geen alchohol te drinken en morgen hetzelfde besluit neemt. Nog beter dat je besluit, het is genoeg geweest, tot hier en niet verder. Ik weet dat het mogelijk is. ja het is mogelijk
Spirit Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden (bewerkt) Is 8 maanden nuchter je langste stoptermijn? Voor de rest zit er steeds maaar 3 maanden tussen of 6 mnd. Natuurlijk bepaal je dat zelf, maar 6 dagen nuchter is niet veel he? Veel succes in ieder geval. Laat maar zien dat je het kunt. 31 minuten geleden bewerkt door Spirit
garfield076 Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden Het zelflerend vermogen is totaal niet geloofwaardig. Wat hoop je hier op dit forum te vinden? Iedere keer dezelfde boodschap: ik ga bewijzen dat ik het kan. Je weet al dat dit negatieve reacties op gaat leveren, waaronder die van mij. Maar je doet kennelijk geen fluit met alle adviezen en opmerkingen van de rest hier. Ik denk dat je meer gebaat bent bij 1-op-1 begeleiding. Van het gejojo hier zie ik de toegevoegde waarde niet in. Niet dienend voor jezelf lijkt mij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden