knakker Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Dat belonen heb ik juist mijn twijfels over. Nou ja, het is altijd leuk om jezelf te kietelen, maar de enige beloning waar het mij om gaat is juist dat ik een leven leef zonder de ketenen der verslaving. Dát is waar ik dagelijks van geniet. Al het andere is bijzaak. Als je iets gaat belonen is onvermijdelijk het idee dat er een uitzonderlijke prestatie is geleverd. En dat impliceert dat weer stoppen iets heel zwaars is. Terwijl het juist zo vreselijk eenvoudig kan zijn: je ontworstelt je aan de dwangmatige patronen en vervolgt opgelucht je weg. Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel 7 uur geleden bewerkt door knakker
knakker Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik ook 54 en nergens pijn. Maar misschien ben ik al geruime tijd dood.
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 50 minuten geleden zei knakker: Dat belonen heb ik juist mijn twijfels over. Nou ja, het is altijd leuk om jezelf te kietelen, maar de enige beloning waar het mij om gaat is juist dat ik een leven leef zonder de ketenen der verslaving. Dát is waar ik dagelijks van geniet. Al het andere is bijzaak. Als je iets gaat belonen is onvermijdelijk het idee dat er een uitzonderlijke prestatie is geleverd. En dat impliceert dat weer stoppen iets heel zwaars is. Terwijl het juist zo vreselijk eenvoudig kan zijn: je ontworstelt je aan de dwangmatige patronen en vervolgt opgelucht je weg. Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel Ja, is ook zo, maar je moet het niet gaan vergeten. Vandaar die beloningsdingen. Ik zat al op internet te kijken naar stoere armbanden, maar het is dan weer te ironisch om eerst ketenen te verbreken en dan jezelf weer een armband om te doen. Misschien trek ik gewoon een leuke steen uit de rivier en ga ik daarmee in mn zak rondlopen. Het hoeft niet allemaal uit China te komen en wat te kosten... 6 uur geleden bewerkt door bumperjim
Adri03 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik ben 68 en voel me bij het opstaan tegenwoordig als een roestige locomotief. Maar als ik er dan koffie ingegoten heb, 20 km gefietst en 2 km gelopen, dan draait het gelukkig weer (hoelang nog?) als een tierelier bumperjim en karin123 reageerden hierop 2
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @renaldo61 wat is er loos in jouw stad? Mijn zus wacht tot ze met politiebegeleiding het gebouw waar ze in zit uit kan
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei knakker: Ik ook 54 en nergens pijn. Maar misschien ben ik al geruime tijd dood. Ha, stel je voor: je bent dood en de enige momenten waarvan je je nog bewust bent zijn de berichten op dit forum. Ha. Zitten we dan in de negende cirkel? Toen ik tiener was vond ik de gedachte om een bewustzijn up te loaden naar het net en vervolgens eeuwig te leven fantastisch en zou ik er eigenlijk direct voor getekend hebben om verlost te zijn van het lichamelijk lijden, maar heden ten dage lijkt me dat de hel op aarde. Altijd bewustzijn, altijd ervaren, altijd redeneren en nooit een leegte mogen ervaren.
karin123 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 14 minuten geleden zei Marij: Mijn zus wacht tot ze met politiebegeleiding het gebouw waar ze in zit uit kan Volgens mij boeren die aan het protesteren zijn.
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Krijgt ze misschien een aardappel mee op weg naar huis karin123 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @spud: douchen, tandenpoetsen en nog iets eten? En… neem een besluit en voer het uit. Niet doen! Niet onderhandelen. 1 uur geleden bewerkt door Lika
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 55 wisselende pijntjes. Maar over het algemeen: dik en tevreden.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Marij: @renaldo61 wat is er loos in jouw stad? Mijn zus wacht tot ze met politiebegeleiding het gebouw waar ze in zit uit kan Ik weet het niet goed. Ik hoorde de hele avond tot 21u30 steeds 3 zeer luidde knallen achter elkaar. Maar ik heb nergens in het centrum een betoging of zo gezien. Of ook geen politie?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden