renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Een goeie kerst aan iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt en Fonny reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vandaag heb ik uitzonderlijk geen nazorg
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen! Vroeg uit de veren, ik begin de dag met het voorbereiden van een brunch. De ijskast is prop vol. Gelukkig is het koud genoeg buiten en heb ik daar alle dranken en frisdranken gezet. Maar ik drink niet. MaryArt en Fonny reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Hele gezellige 1ste kerstdag en sterkte aan alle mensen die vandaag een kerstmaal gaan bereiden hier en overal ter wereld 👩🍳 20 minuten geleden bewerkt door MaryArt
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mooie foto @MaryArt MaryArt reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Goedemorgen frummers, Kerst 2025.... Ik wens jullie allemaal warme, mooie dagen toe. En we beginnen natuurlijk met een lekker bakje.... Fonny en MaryArt reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 Senna34 MaryArt 🎅 Fonny🎄 MERRY CHRISTMAS!🎄🤶
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden