Marij Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 Ik ga met de koffie lekker achterin zitten! MaryArt reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 1 uur geleden zei Yvonne: Zeven. Nee, maar ik heb het antwoord even daarvoor al gegeven: schrikkeljaar.
Bob Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 2 uur geleden zei MaryArt: Ik stel voor om vandaag naar Juneau te vertrekken Ja, dat ziet er mooi uit, en wat een prachfig weer. Ik zeg, doen! MaryArt reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 En daar gaan ze weer, een bergje beklimmen en dan zal ik weer verschijnen om hun dieren te verzorgen. Een heel klassiek raadseltje: Dit verslindt al dat men kan noemen; Dieren, beesten, bomen, bloemen; Knaagt ijzer, bijt staal en Kan de hardste stenen malen; Velt koning, verwoest stad. En slaat hoge bergen plat.
Mormel Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 Omdat ik de achtergrond niet kan veranderen bij bijkomende tekst: Prettige reis verder.Â
karin123 Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 De hobbit. D. t... Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 2 uur geleden zei karin123: De hobbit. D. t... Nou, dit was een kleine verrassing. Google of kennis? @karin123: mochten ze moeite hebben met het antwoord en ik niet reageer, geef hen dan de oplossing. Nou moet ik deze radio weer opladen, dus hopelijk te morgenavond.Â
MaryArt Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Vandaag de laatste dag mensen! We kunnen een mooie boottocht maken om walvissen te spotten. Lijkt me prachtig om te doen en voor de mensen met problemen bij het lopen ook goed te doen want we hoeven alleen maar te zitten en te kijken. 31 december 2025 bewerkt door MaryArt karin123 reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 17 uur geleden zei karin123: De hobbit. D. t... Dit blijkt het juiste antwoord aan te geven, maar waarvan is het nou een afkorting?
Kohtje Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 (bewerkt) 36 minuten geleden zei Bob: Dit blijkt het juiste antwoord aan te geven, maar waarvan is het nou een afkorting? (De tijd) (tussen haakjes, want ik zit niet in de slee)( we hebben net, een paar dagen geleden, de drie hobbit films weer eens bekeken.. komend jaar wil ik ook voor de zoveelste keer de hobbit en 'in de ban van de ring' weer eens gaan lezen. Doe ik elke vijf jaar wel een keer, al vanaf mijn ca. 20e..) 31 december 2025 bewerkt door Kohtje MaryArt, Bob, karin123 en 1 andere reageerden hierop 3 1
Spirit Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 58 minuten geleden zei MaryArt: Goeiemorgen allemaal, Vandaag de laatste dag mensen! We kunnen een mooie boottocht maken om walvissen te spotten. Lijkt me prachtig om te doen en voor de mensen met problemen bij het lopen ook goed te doen want we hoeven alleen maar te zitten en te kijken. Daar heb ik wel oren naar. Lekker schommelend op een bootje de walvissen spottdn. Wandelen ga ik zeer zeker niet doen vandaag. Een leuke afsluiting!! MaryArt reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Geweldige afsluiter, goed bedacht @MaryArt ! Ik heb wel mijn heerlijke deken met verwarming om me heen, wie wil mag er bij ! MaryArt reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 1 uur geleden zei karin123: @Mormel de films gezien. Kan het zijn dat je pas je afbeelding hebt aangepast. Anders ben ik er compleet blind voor geweest.Â
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 21 uur geleden zei Mormel: Kan het zijn dat je pas je afbeelding hebt aangepast. Nee, al heel lang deze afbeelding.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden