Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En daar gaan ze weer, een bergje beklimmen en dan zal ik weer verschijnen om hun dieren te verzorgen. 
Een heel klassiek raadseltje:

Dit verslindt al dat men kan noemen; Dieren, beesten, bomen, bloemen;

Knaagt ijzer, bijt staal en

Kan de hardste stenen malen;

Velt koning, verwoest stad.

En slaat hoge bergen plat.

Geplaatst
2 uur geleden zei karin123:

De hobbit. D. t...

Nou, dit was een kleine verrassing. Google of kennis? 
@karin123: mochten ze moeite hebben met het antwoord en ik niet reageer, geef hen dan de oplossing. Nou moet ik deze radio weer opladen, dus hopelijk te morgenavond. 

Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag de laatste dag mensen! We kunnen een mooie boottocht maken om walvissen te spotten. Lijkt me prachtig om te doen en voor de mensen met problemen bij het lopen ook goed te doen want we hoeven alleen maar te zitten en te kijken. 

image.thumb.jpeg.fbdfadc4d8b7f972b6ad57b5455c4290.jpeg

bewerkt door MaryArt
Geplaatst (bewerkt)
36 minuten geleden zei Bob:

Dit blijkt het juiste antwoord aan te geven, maar waarvan is het nou een afkorting?

(De tijd)

(tussen haakjes, want ik zit niet in de slee)( we hebben net, een paar dagen geleden, de drie hobbit films weer eens bekeken.. komend jaar wil ik ook voor de zoveelste keer de hobbit en 'in de ban van de ring' weer eens gaan lezen. Doe ik elke vijf jaar wel een keer, al vanaf mijn ca. 20e..)

bewerkt door Kohtje
Geplaatst
58 minuten geleden zei MaryArt:

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag de laatste dag mensen! We kunnen een mooie boottocht maken om walvissen te spotten. Lijkt me prachtig om te doen en voor de mensen met problemen bij het lopen ook goed te doen want we hoeven alleen maar te zitten en te kijken. 

image.thumb.jpeg.fbdfadc4d8b7f972b6ad57b5455c4290.jpeg

Daar heb ik wel oren naar. Lekker schommelend op een bootje de walvissen spottdn. Wandelen ga ik zeer zeker niet doen vandaag. Een leuke afsluiting!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...