Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ja gezellig toch @Mormel? Kunnen we de sfeer vast proeven. Misschien kunnen we al die gezelligheid niet weerstaan en gaan we toch naar de voorkant verhuizen...
Marij Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik ga me geloof ik even op het avondeten focussen, zorgen dat we allemaal een warme soep met kaas hebben straks. Ik merk namelijk in mezelf een stijd; ik gun jullie een net zo’n mooie reis maar wil jullie dan gewoon aan boord meenemen. Het idee dat jullie aan onze slee bungelen voelt niet goed.
Moeps Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik vind ook dat de arrenslee alcoholvrij moet blijven, dat is volgens mij het hoofddoel van dit pact. Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 48 minuten geleden zei Moeps: Ik vind ook dat de arrenslee alcoholvrij moet blijven, dat is volgens mij het hoofddoel van dit pact. Volledig akkoord en bij deze knip ik het koord door, al gooi ik nog wel even een hoop warme Brusselse wafels in jullie richting; spijtig genoeg zonder slagroom maar misschien heeft @renaldo61 dat nog wel op zak. De wegen scheiden, maar wie weet wat volgend jaar brengt. PS: het derde lichtje links onder moet vervangen worden, als daar even iemand naar kijkt? Mariposa reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Moeps: Ik vind ook dat de arrenslee alcoholvrij moet blijven, dat is volgens mij het hoofddoel van dit pact. Wie rijd er dan nog allemaal mee? Moeps reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Salzburg was mooi. Echt zo’n plek om nog even adem te halen. Spirit straalt van geluk — muziek, mensen, alles klopt — en dat werkt aanstekelijk. We voelen dat dit een soort tussenpunt was. Een laatste zachte landing. Vanaf morgenochtend maken we ons klaar voor de echte grote reisr ichting Alaska. Dat voelt toch anders .. serieuzer ook, al proberen we dat woord een beetje te ontwijken. De reisleider checkt alles nog een keer. We tellen met hoeveel we daadwerkelijk op pad gaan. Wie waar zit, wie bij wie hoort. En vooral: of we genoeg van die mooie helmen klaar hebben liggen — voor iedereen, geen uitzonderingen. Dat hoort erbij nu. Er hangt een rustige spanning. Geen onrust, meer een soort gezamenlijke focus. We zijn er klaar voor. Morgen stappen we weer op, en dan laten we Salzburg achter ons. Wat komt, komt — maar we gaan het samen doen. 3 uur geleden bewerkt door Marij
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Op 17-12-2025 om 14:37 zei JamesM: Alaska (via Tirol) here we come Renaldo61 MaryArt Bob Marij (met gitaar en beginners-lesboek) Jane Moeps Fonny🎄 Spirit (met accordeon) LoukePetouke (met zangstem?) Prana Bol. Freekie (blërt vals maar nuchter mee, dit maal 100% bewust) Emmy JamesM Dit is de hele lijst tot nu toe. En uiteraard is het de hele opzet niet te drinken gedurende de hele reis. Spirit reageerde hierop 1
Moeps Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Mormel: maar wie weet wat volgend jaar brengt. Ik hoop van harte dat je tegen die tijd de alcohol achter je hebt gelaten en je gewoon lekker mee kan rijden! lady jane en Spirit reageerden hierop 1 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat kapotte lampje heb je goed opgemerkt @Mormel. Hopelijk lukt het volgend jaar om mee te rijden. Alles op z'n tijd. Tsjonge zeg, wat een adraline heb ik zeg. Loop te stuiteren. Hele avond gespeeld en niet moe te krijgen. Ik moet dat altijd de volgende dag ontgelden. Ik ga nog even door met feesten. De stemming zit er aardig in. Alleen het liedje "he kapitein we nemen nog een borrel" heb ik aangepast. Dat wordt nu "he kapitein we nemen nog een cola". Zing maar mee!!!! lady jane reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 🫥 Ik lag al te pitten, maar werd wakker door een droom over een schip vol kapiteins. Niet te meest charmante helaas. Ik draai me om, wellicht komen er nog leuke matrozen langs? Slaap lekker, tot morgen!
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @Mormel Kom je gezellig bij mij de kerst vieren dan, we hebben toch al een huis vol. 1 uur geleden bewerkt door Mariposa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden