Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hoelaat vertrekken we? M'n ontbijtje zit er al in. Ik moet echt eerst naar de accordeon reparateur. Ik eis een andere. Wat moet ik met zo'n vals kreng. Als ik geslaagd ben, speel ik de sterren weer van de hemel. Er zijn natuurlijk veel ergere dingen, maar mijn instrument moet ik orde zijn. Jullie zien me vast hopelijk blij weer naar de arrenslee komen. In de middag ben ik gewoon weer beschikbaar.

bewerkt door Spirit
Geplaatst

Spirit, ook wij eisen een andere! 
Sterker nog, we gaan er zo allemaal met de slee langs om er zeker van te zijn dat onze oren en ons humeur de rest van de reis in orde blijven.
Daarna door naar Salzburg! De slee glijdt beter dan gisteren en iedereen zit inmiddels ongeveer op z’n vaste plek — of denkt dat dat zo is. We beginnen elkaar wat beter te kennen…wie altijd nét iets te langzaam instapt, wie doet alsof hij nergens last van heeft, maar ondertussen wel steeds die ene deken claimt.
De kleine onhebbelijkheden komen boven tafel, maar eerlijk is eerlijk: het hoort er ook een beetje bij. Er wordt gemopperd, gelachen, grapjes gemaakt en meteen weer bijgelegd. Niemand wil nog stoppen met de reis. 
Sterker nog, er stappen onderweg meer mensen in, wat een compliment aan de groep!

Salzburg lonkt ergens voor ons. Of we het vandaag halen? Geen idee. Maar we zijn onderweg, we zingen mee met de zuivere accordeon en we reizen verder. De dag is begonnen!

Geplaatst

Haha, wat zal die man raar opkijken als we daar met z'n allen aan komen rijden met de slee. Ben er ook helemaal klaar voor. Fijn, dat jullie me daarin steunen. Ik ga de honden even eten geven en uitlaten. Ze hebben gisteren uit verveling het hele interieur gesloopt. Ik wist niet wat ik zag. Wie het gedaan heeft, staat er niet bij, maar de honden zaten me allemaal heel onderuit aan te kijken toen ik de ravage zag. Ik zag dat iemand het al had opgeruimd. Een nieuweling. Hij staat bij Wie is wie. Misschien wil hij ook wel in de arreslee. Zou handig zijn, want die nieuwe schijnt vrij technisch te zijn. Handig met auto's. Lijkt me voor het onderhoud van de slee onderweg ook wel een fijn idee.Je weet maar nooit, of er iets lostrilt. Ook kijkt hij dan voor goede veiligheidgordels zodat we goed vast zitten. Er mag natuurlijk niemand uitvallen. 

Geplaatst (bewerkt)

Top, uiteraard van harte welkom !
Ik hoop niet dat hij veel gereedschap meeneemt? Wellicht dat jouw accordeon dan geen plaats meer heeft! 
Ik heb gevraagd of de restanten van het ontbijt mee in de slee mogen, want een aantal slaapkoppen gaat geen tijd meer hebben om in het hotel te eten. 

Over die ravage .. dat zou mijn hond nooit doen uiteraard!😊

bewerkt door Marij

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...