Spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik sta hier voor de arrenslee met m'n accordeon. Het is donker en ik zie nog niemand. Misschien ben ik te vroeg?
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 minuut geleden zei Spirit: Ik sta hier voor de arrenslee met m'n accordeon. Het is donker en ik zie nog niemand. Misschien ben ik te vroeg? Ik wil meerijden, wat is de bestemming? Is er wat lekkers te eten ?
Marij Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Sorry, ik was nog even koffie halen! ik ben er MaryArt en Spirit reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Heb een grote boodschappentas bij me, met allemaal lekkers. Een grote kerstkrans, een heerlijke kerststol, roomboter, poedersuiker. Wil jij even voor wat warms zorgen? Zo'n gesjouw anders. Zet m'n accordeonkoffer even neer. Heb mijn nieuwe meegenomen, dus voorzichtigheid is geboden. Geen warme chocomel er overheen. MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden MaryArt en Marij reageerden hierop 2
Marij Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ideaal! Hopelijk hebben we eieren? Anders ren ik nog snel even naar Appie MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) @Marij ik heb eieren mee! 🥚Jij bent volgens mij reisleidster als iedereen het daar mee eens is! Ik ben er klaar voor! 👍 9 uur geleden bewerkt door MaryArt
Spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 28 minuten geleden zei Marij: Sorry, ik was nog even koffie halen! ik ben er Dan doen we eerst even een bakkie pleur MaryArt reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Alaska (via Tirol) here we come Renaldo61 MaryArt Bob Marij (met gitaar en beginners-lesboek) Jane Moeps Fonny🎄 Spirit (met accordeon) LoukePetouke (met zangstem?) Prana Ik doe ook mee, maar stap op in Tirol anders haal ik het niet meer. Ik kan Tibetaanse klankschalen of een gong meenemen 😅 9 uur geleden bewerkt door Prana MaryArt reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 14 minuten geleden zei Prana: Alaska (via Tirol) here we come Renaldo61 MaryArt Bob Marij (met gitaar en beginners-lesboek) Jane Moeps Fonny🎄 Spirit (met accordeon) LoukePetouke (met zangstem?) Prana Bol. Ik doe ook mee, maar stap op in Tirol anders haal ik het niet meer. Ik kan Tibetaanse klankschalen of een gong meenemen 😅
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Welkom @bolletje bolletje reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Als iedereen er is. Wanneer rijden we weg?? Er moeten ook honden mee, om de slee te trekken. Ik neem in ieder geval mijn jonge labrador mee. Kan ze mooi haar,energie kwijt. Nog meer mensen die sterke honden bezitten?
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik ga proberen later aan te sluiten. Moet eerst nog wat zaken af handelen. Dan hoor ik evt. wel waar jullie zijn op dat moment.
bolletje Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ja ik Sprietje. Ik heb twee sjihoewafwafs, een va 15 en een van 16 die kunnen ook mee trekken.
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei bolletje: Ja ik Sprietje. Ik heb twee sjihoewafwafs, een va 15 en een van 16 die kunnen ook mee trekken. Dan neem ik de 2 teckels ook mee. De ene is 11 en de andere 15. Zullen we die beestjes maar vertroetelen ipv de slee te trekken? Nemen we een lekkere warme hondenmand mee.
Marij Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Jongens, dit gaat als een speer zo! Ook mijn 5 jarige heidewachtel trekt mee, aktief beest. Hebben we zo tijd om even rustig wat te eten? Daarna sessie klankschalen en ik hoorde van de week dat een cacao-sessie ook wonderen kan verrichten. MaryArt, ik been geen geboren reisleider maar kan wel goed delegeren Ik zorg voor de lunch met kofie en cacao, bepaal jij hoe laat we weer verder richting het zuiden gaan? Spirit en MaryArt reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ach, wie weet schuilt er nog een reisleidster in mij. Verborgen talent. Maar er moet 1 kapitein op een schip zijn. Goed idee @Marij, om jou hond mee te nemen om de slee te trekken.
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Marij Ik vind dat jij het prima doet! Ik laat het dus lekker aan jouw over. Ga ik gewoon zitten genieten tussen de muziek en de andere mensen! 🙂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden