renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik heb al lang geslapen. Ik voel me goed. MaryArt, karin123 en Spirit reageerden hierop 3
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen allemaal, @renaldo61 wat heerlijk dat je lang geslapen hebt. Ik heb voor mijn doen ook lekker doorgeslapen. Wel vroeg wakker maar dat ben ik inmiddels gewend. Gister een intakegesprek gehad voor een ooglidcorrectie. Dit is niet alleen cosmetisch maar ook noodzakelijk. Er hangen afdakjes aan vel-overschot boven mijn ogen waar ik last van heb en dan vooral met fijn schilderwerk. Er moet zo'n 1,5 cm vel weggehaald worden en dat is niet niks. Vergoeding krijg je alleen als je half blind ben dus ik moet het zelf betalen. Dat heb ik er wel voor over want ik heb er veel last van. Maar het is niet niks als ik de papieren lees. Half januari gaat het gebeuren. Heeft iemand hier ervaring met deze operatie?
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @MaryArt Nee sorry , ik had wel een cataract operatie nog niet zo lang geleden. Ik was daar zeer zenuwachtig voor. Het was met plaatselijke verdoving.
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @renaldo61 Dat is een staaroperatie denk ik? Dat lijkt me ook best eng omdat het in je ogen gebeurt. Bij mij word het ook plaatselijk verdoofd maar je schijnt er verder niets van te voelen. Alleen erna is veel gedoe met koelen tegen blauwe plekken. En ik ben er ook best zenuwachtig voor maar ik heb nog een maand om mezelf gerust te stellen. Dus alleen positieve reacties graag 😉
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @MaryArt Ja dat klopt. Ik ben zeer blij dat ik die ingreep laten doen heb. Positief genoeg? MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik vind maar een brood terug en ik ben er zeker van dat ik er gisteren twee gekocht heb? MaryArt reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt 🎅 Fonny🌞
LoukePetouke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goedemorgen iedereen ik weet niet hoe ik moet kopieren en plakken dus Dagdraad LoukePetouke
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @MaryArt een vrouw uit mijn volleybalteam heeft dezelfde ingreep gehad Ook hard nodig zei ze. En nog net wel grotendeels vergoed door de verzekering. Dat veranderde kort daarna. Ik herinner me er weinig van. Zag ook geen groot verschil, maar let ook weinig op details in uiterlijk. Ze deed er zelf ook lakoniek over en is amper uit de roulatie geweest. Werd wel wat blauw en groengeel later, daar hebben we nog grapjes over gemaakt. Maar ze is zo blij dat ze het heeft laten doen. En in het oog zelf gebeurt er niets he. Als je wilt vraag ik er nog even naar, ik bal om 9 uur en ik denk dat zij er ook wel gewoon is. MaryArt reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt 🎅 LoukePetouke
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het kan ook gewoon met citeren @LoukePetouke en dan schrijf je in het kader je eigen naam onder de laatste voor jou
Marij Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, na een nacht van 9 uur diepe slaap. Moet er even van bijkomen, met een kop koffie dat ik net hier op bed kreeg van mijn man net. Om 9u nog paar uurtjes werken vanuit thuis, bijna weekend! Dagpact: renaldo61 MaryArt 🎅 Fonny 🌞 LoukePetouke
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Moggel! hier is de roze gevlekte panda! Tip: zorg dat je hals en gezicht niet in contact komen met de verf als je je haar roze maakt. bolletje en lady jane reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden De ijspegel was sprakeloos toen hij me zag. Ik begrijp dat hij aan de binnenkant glunderde vanwege mijn prachtigheid. Wij hebben geen verdere woorden nodig. lady jane en MaryArt reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Over woorden gesproken: hoe is het mogelijk dat je ruzie maakt met je vrouw als je lippen zijn geplakt @bumperjim
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen ! lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik heb magenta gegoogled @Reacher heb het lang die kleur gehad, maar bij mij heette het kastanjerood Tegenwoordig meng ik het met bruin om me voor te bereiden om grijs
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @lady jane Ja mag je van mij gerust even vragen aan haar! Ik ken zelf geen mensen die het hebben laten doen. Maar uit je verhaal maak ik nu al op dat het mee zal vallen. Vooral dat uit de roulatie zijn vind ik nogal wat! Ik wil de sportschool niet missen eigenlijk. Een weekje zou kunnen maar liever niet langer. Maar wat mot dat mot....
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik denk dat een korte stop nodig is, er zijn minieme inwendige littekentjes he. En ff rust na een ingreep is ook niet verkeerd, het geeft toch wat stress en uit je comfortzone zijn. Maar thuis kun je volgens mij meteen rustig aan alles doen. Ik vraag het na.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers. Ik heb lekker geslapen, inmiddels is het al bijna licht. De hemel kleurt rood... zou het dan eindelijk weer eens een zonnige dag worden??? Ik heb een buurvrouw gehad die 'het' heeft laten doen @MaryArt, dat is inmiddels al een jaar of twintig geleden, maar ik herinner me nog wel dat zij aangaf weinig last/pijn te hebben ervaren. Ze heeft wel een paar dagen met een zonnebril gelopen om de blauwe plekken te verbergen... dat was alles... Mooi, inmiddels is Kees weer thuis, zal met behulp van de thuiszorg hier verder op mogen knappen. Dat scheelt mij weer vier uur van huis zijn per dag én onze hond kan eindelijk weer gerust zijn.... Bakje maar even nu. Oh, en luitjes, ik heb nog lang niet alles bijgelezen, maar echt, wat lief die reacties van jullie, dat heeft me heel veel goed gedaan 💯💖 1 uur geleden bewerkt door Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden