Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

@renaldo61 wat heerlijk dat je lang geslapen hebt. Ik heb voor mijn doen ook lekker doorgeslapen. Wel vroeg wakker maar dat ben ik inmiddels gewend.

Gister een intakegesprek gehad voor een ooglidcorrectie. Dit is niet alleen cosmetisch maar ook noodzakelijk. Er hangen afdakjes aan vel-overschot boven mijn ogen waar ik last van heb en dan vooral met fijn schilderwerk. Er moet zo'n 1,5 cm vel weggehaald worden en dat is niet niks. Vergoeding krijg je alleen als je half blind ben dus ik moet het zelf betalen. Dat heb ik er wel voor over want ik heb er veel last van. Maar het is niet niks als ik de papieren lees. Half januari gaat het gebeuren. Heeft iemand hier ervaring met deze operatie? 

Geplaatst

@renaldo61 Dat is een staaroperatie denk ik? Dat lijkt me ook best eng omdat het in je ogen gebeurt. Bij mij word het ook plaatselijk verdoofd maar je schijnt er verder niets van te voelen. Alleen erna is veel gedoe met koelen tegen blauwe plekken. En ik ben er ook best zenuwachtig voor maar ik heb nog een maand om mezelf gerust te stellen. Dus alleen positieve reacties graag 😉

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...