renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61 Spirit en Mariposa reageerden hierop 2
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, nog even met koffie in bed en vanaf 09u vanuit gezellige eigen werkkamer thuis aan het werk. Dochter gaat vandaag dagje proef-studeren, heb er in haar plaats zin in ! Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Mariposa Goedemorgen allen! ☀️
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik heb er nog eentje: Like the moon we must go trough phases of emptiness to feel full again Fijne dag lieve mensen! 1 uur geleden bewerkt door Mariposa karin123 reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen. Hoe gaat het @Smaragdie, kom je eruit? Het weer is weer wat sombertjes vandaag, maar wel droog. Eens kijken of ik mezelf aan kan slingeren en er een nuttige dag van kan maken. lady jane en Spirit reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden (bewerkt) Goedemorgen allemaal Een kort nachtje gehad. Verslavende serie, waar je dan toch weer een aflevering gaat kijken en voor ik het wist, was het half 4. Moet geen gewoonte gaan worden . Nog even aan het nadubben geweest over gisterenavond. Vind het zo leuk, dat het contact zo goed is met mijn zoon. De vreettent volledig op z'n kop gezet, want we waren met de hele familie. Inclusief kleinkids. De oudste, die autistisch is, is een boom van een meid. Met haar 9 jaar, lijkt ze wel 14. Erg groot dus voor haar leeftijd. Wij waren de laatsten die weggingen. Natuurlijk moesten eerst alle kaarsjes uitgeblazen worden. Echt alle kaarsjes, want een autist doet dat nu eenmaal. Schoondochter aan de droge witte wijn en dan word ze gezellig maar een tikje ordinair. Flapt er dan alles uit op z'n Rotterdams. Brabanders vinden dat maar zozo. De jongste alle pepernoten, die bij de balie, bij de uitgang lagen in haar zak gepropt, Oma nog een hele schaal in haar capuchon gedaan. We werden er nog net niet uitgezet, maar scheelde niet veel. Het was echt heel leuk. Maffe familie . 55 minuten geleden bewerkt door Spirit Mariposa reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Goedemorgen allemaal, Geen plannen vandaag. Heel misschien naar de volkstuin om wat oude bloemen weg te snoeien en de druif te snoeien. Maar ja, hondje gaat vast weer in het omgespitte stuk gaan rollen en komt dan weer onder de bagger thuis Nou ja, zien wel Gisteren een strandwandeling gemaakt Dat vindt ze prachtig, vliegt als een haas over dat strand 😅 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Zit ze dan ook niet onder het zand Raps? Zomers heb ik wel eens medelijden met die baasjes, maar die genieten ook volop natuurlijk. Ik heb dan wel de lusten niet de lasten haha.
rapilos Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Nee hoor Jane, We wandelen meestal op het verharde strand. Super rustig gisteren, was echt lekker ☺️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden