Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik ben opgegroeid met een vader en een broer die dronken

ik ben altijd tegen alcohol geweest tot ik 2 van mijn 4 poezen heb moeten wegdoen van mijn huisbaas

toen mijn 2 poezen weg waren ben ik stilletjes beginnen drinken eerst een klein flesje wijn dan 2 kleine flesjes dan een grote fles en in mijn donkerste periode dronk ik 2 grote flessen wijn per dag

die zware periode viel ik thuis ook regelmatig soms zonder gevolg soms met gevolg een hersenschudding bv of een blauw oog

ik heb verschillende korte opnames gehad als gevolg van het drinken

toen mijn 2 poezen weg waren heb ik een aanval gekregen bij een vriendin thuis ik ben toen in het ziekenhuis terecht gekomen mijn psychiater zegt dat dit het gevolg was van opgekropt verdriet en woede het was toen kortsluiting in mijn hoofd

ik ben verslaafd aan de roes het gevoel in het begin als je begint te drinken

ik heb nu korte periodes dat ik niet drink bv 2 weken niet en dan weer een paar dagen wel drinken

als ik niet dissocieer ga ik naar de AA en ik ben ambulant goed omring qua begeleiding

waarom zijn jullie beginnen drinken 

Geplaatst

Ik ben begonnen met regelmatig te drinken toen ik ging studeren op mijn 17de. Ik deed mee met de anderen en het was reuze gezellig.

Overigens kan de reden dat je beginnen bent een andere zijn dan de reden dat je het blijft doen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...