Fonny Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen allemaal!🌞 DAGPACT: Fonny🌞 Renaldo61  17 uur geleden bewerkt door Fonny
Mormel Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Oke dit klopt niet. Normaal opent renaldo en zit Fonny het slecht te kopiëren met die bizarre zon die je nergens kunt vinden. Wat is hier aan de hand? Fonny reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden DAGPACT: Fonny🌞 Renaldo61 MaryArt Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen frummers. Het heeft gevroren.... maarrrrrr ik zie iets van wat op een opkomende zon lijkt, dat zou fijn zijn voor de verandering. Eerst maar even een bakje karin123 reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 46 minuten geleden zei Mormel: Oke dit klopt niet. Normaal opent renaldo en zit Fonny het slecht te kopiëren met die bizarre zon die je nergens kunt vinden. Wat is hier aan de hand? Die zon ? 🌞 Dat is toch deze? Wat Fonny haar plannen zijn weet ik verder niet. Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ohhhhh @Fonny, spaar me... alsjeblieft nog geen 20 december, ben ik nog helegaar niet aan toe 😌 En dat zonnetje van Fonny staat gewoon tussen de emoticons hoor @Mormel.... DAGPACT: Fonny 🌞 renaldo61 MaryArt Yvonne MaryArt, Fonny en lady jane reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden goeiemooiemorgen deze bijna Kerstmorgen frummers met de boom erbij zelfs al. Nou @Yvonne, hebben we lekker een extra maand Fonny reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Ik zie nu pas die datum! Die boom was me al wel opgevallen.. Fonny alles goed met je verder?🤠Fonny reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen! Hier is er tenminste eentje die zin heeft in de feestdagen @Fonny. Ik moet er nog even niet aan denken, alhoewel ik net uit het raam keek en natte sneeuw naar beneden zag komen. Maar goed, dat ook niet echt prettig, koud en nat, brrrr... Geef mijn lekker de zon. Fonny reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen allemaal, Vanochtend om acht uur een hagelbui met het hondje uitlaten 4 graden buiten, voelt wel winters aan Wanneer wordt het weer zomer ??
rapilos Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Grappig ja, die datum, zelfs met een kerstboom 😄🙈 Nou @Fonny, fijne feestdagen dan alvast 😉 Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Gewoon...goed opgestaan..happy  lady jane reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Leuke dagdraad geworden zo. Een mooi kerstboompje erbij. Gisteren een dipdagje. Ben hem wel doorgekomen hoor, film gekeken, beetje bankhangen. Beetje nadenken. Denk wat teveel nagedacht, het ging al snel over in doemdenken. Vandaag doe ik daar niet aan. Lekker wandelen straks. Lekker een frisse neus halen.Â
LoukePetouke Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 20 dagen nuchter de wijn lonkt weer veel last van dissociatie heel vervelend
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei LoukePetouke: 20 dagen nuchter de wijn lonkt weer veel last van dissociatie heel vervelend Dat is zeker heel vervelend. Ja, in het begin, blijft de fles naar je lonken. Zoek wat afleiding en bedenk, wat het je zou brengen, als je nu zou gaan drinken.
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Fonny we zijn nu wel erg snel aan het eind van het jaar? @LoukePetouke  Gaat drinken wat oplossen?Â
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Haha...foutje🌞 ben al bezig met mn kerstspulletjes...
Freekie Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik vind het niet zo erg als Sinterklaas voorbij is haha, de chocoladeletters in de kast, smaken ook prima met kerstÂ
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Fonny: Haha...foutje🌞 ben al bezig met mn kerstspulletjes... Je kunt het nog verbeteren als je het eerste bericht van de draad gaat bewerken.
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Even een snelle hoi en meteen ‘slaap lekker’ na deze dag 36! Net terug van uurtje sporten na lange intensieve werkdag. Morgen nog een pittige dag en dan weekend! Met een vriendin weekendje sauna, enorm veel zin in!Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden