renaldo61 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Fonny Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 10 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Goedemorgen allemaal!🍁🍂
MaryArt Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Vandaag heb ik weer een spannende middag maar wel leuk spannend. Ik laat nl fillers plaatsen in mijn diepe lijnen die van neus naar de mond lopen, de zogenaamde marionetlijnen. Die zijn bij mij heel duidelijk aanwezig en wel zo erg dat ik er depressief van word. Ik heb daardoor een hele treurige uitstraling en aangezien we nou eenmaal spiegels hebben word ik er iedere dag mee geconfronteerd. Ik ben vorige week voor de eerste keer geweest om te kijken hoe het werkt en ze heeft toen meteen de eerste fillers geplaatst. Ik was er zo ontzettend blij mee dat ik meteen een vervolgafspraak heb gemaakt. Mijn zussen vinden me stapelgek en vinden dat ik mezelf moet accepteren zoals ik ben maar dat kan ik niet. En vooral omdat het gewoon mogelijk is om er iets aan te laten doen. Ik heb lang nagedacht om het hier neer te typen omdat er een aardig taboe op rust maar die wil ik graag doorbreken. Het is zoiets als naar de tandarts gaan en dat heb ik ook altijd goed bijgehouden dus waarom je kop dan niet? Dus ik ga straks weer blij op mijn fietsje richting de stad want ik gun het mezelf heel erg! karin123, Momentum, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Als jij dit wilt dan moet je t gewoon doen 💪🏻💪🏻💪🏻 MaryArt reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen, Sommige rimpels of steeds meer hangende oogleden bijvoorbeeld kunnen je er droevig of somber uit laten zien, hoe je oud wordt is een kwestie van geluk hebben. En of je er iets aan wilt doen is een persoonlijke beslissing lijkt me waar niemand wat mee te maken heeft. Klinkt als een moedig besluit tegen de stroom in @MaryArt. Of het een taboe is hangt misschien ook een beetje van je omgeving af. Er zijn ook mensen die je een behandeling opdringen omdat je er van zou opknappen, terwijl jij eigenlijk best tevreden was. Dat vind ik persoonlijk lastiger. MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 3 minuten geleden zei Etty: Er zijn ook mensen die je een behandeling opdringen omdat je er van zou opknappen, terwijl jij eigenlijk best tevreden was. Dat vind ik persoonlijk lastiger. Ja daarmee kan je iemand echt ongelukkig maken, met dat soort bemoeienis
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Ja in een dorp vinden ze je al gauw een aansteller idd @Etty Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg is hier vaak het motto. In een stad zijn de mensen wat minder kortzichtig denk ik. En ik zal het zeker niemand aanpraten maar als iemand twijfelt zou ik het wél aanmoedigen. Maar het is een vrij subtiele ingreep. De verandering is vooral heel duidelijk te zien voor mezelf. 15 uur geleden bewerkt door MaryArt Etty reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden @MaryArt Wat goed! Ik denk dat jij mij over de streep hebt getrokken nu.☺️ Denk er al heel lang over na. Man zei, als je dat doet, kom je er niet meer in.😂 Heb hem dit laten lezen. Ik heb bijna alle spiegels in huis weggegooid of verkocht. In de douche hang ik altijd een handdoek voor het doucheraampje. Graag wil ik 15 jaar van ellende een beetje wegwassen. Dank je wel voor het te sprake brengen! Veel plezier vanmiddag!😃 MaryArt en lady jane reageerden hierop 1 1
MaryArt Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Goed om te lezen @karin123 Ik zou zeggen ga ervoor! Na alle ellende die je hebt meegemaakt heb je het zeker verdiend. 🫶 En als je niets zegt ziet je man het waarschijnlijk niet eens! Mannen letten daar helemaal niet op..🤣 14 uur geleden bewerkt door MaryArt
karin123 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden @MaryArt Dank je wel! Dat vind ik ook! Ik ga vanmiddag bellen, er zit een goede hier in de buurt. Heb al veel filmpjes gekeken afgelopen twee jaar. Heb er zin in!😁 Ben helemaal opgewonden!😆 MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden @karin123 Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen! Ik hoop dat je het hier wilt delen. Ik heb verder geen aandelen in deze branche hoor, al zou je dat bijna gaan denken😄
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden goeiemooiemorgen frummers ik vond je al eerder een dappere dodo @MaryArt MaryArt reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen! Ik zag het laatst bij een kennis, zij had het dusdanig overdreven dat ze net een zombie was. Geen rimpeltje mee te zien, brrrr.... Maar als het subtiel is en je zelfkennis wordt daardoor vergroot, ja, ga ervoor! @MaryArt Fijne dag allen! MaryArt reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik kan je alleen maar aanmoedigen @MaryArt.Je hebt er lang over nagedacht, dus gewoon doen. Mijn mondhoeken zakken naar beneden, dat heb ik maar opgelost om veel te lachen MaryArt reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @MaryArt afspraak staat! Eerst consult, even weten hoe en wat natuurlijk. Ik zal het zeker laten weten hier.😃
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 4 uur geleden zei MaryArt: Goed om te lezen @karin123 Ik zou zeggen ga ervoor! Na alle ellende die je hebt meegemaakt heb je het zeker verdiend. 🫶 En als je niets zegt ziet je man het waarschijnlijk niet eens! Mannen letten daar helemaal niet op..🤣 Dit vind ik wel een fijn punt en omdat we hier een goed evenwicht hebben aan mannelijke en vrouwelijke deelnemers: Hoe groot is het verschil tussen wat vrouwen denken dat een man wilt en wat mannen echt willen?
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) 4 minuten geleden zei Mormel: Dit vind ik wel een fijn punt en omdat we hier een goed evenwicht hebben aan mannelijke en vrouwelijke deelnemers: Hoe groot is het verschil tussen wat vrouwen denken dat een man wilt en wat mannen echt willen? Hoe groot is het verschil tussen een eerlijk antwoord en wat mensen denken te verwachten wat het antwoord is. 9 uur geleden bewerkt door renaldo61
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik heb een goed gesprek achter de rug met een begeleidster, ik dacht dat dit soort gesprekken alleen maar mogelijk waren met mijn psychiater. Spirit en Mariposa reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden