kers Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Poahhh, de laatste loodjes voordat het vakantie is. En wat een vooruitzicht... 2 weken rust... Kijk er ontzettend naar uit. Hoop het fitnessen de komende 2 weken weer een beetje te kunnen oppakken. Ben er door drukte en een blessure doelbewust niet mee bezig geweest de afgelopen 3 weken. Heel bewust de keuze gemaakt, althans vanwege de drukte iets rustiger aan te doen. De blessure had ik uiteraard minder invloed op. Komende week gaat het roer wat dat betreft weer even lekker om en zal ik in de ochtenden echt tijd gaan vrijmaken om weer naar de sportschool te gaan. Ben de afgelopen 1,5 maand zonder veel te doen aardig wat afgevallen. Vanavond begint het met een potje zaalvoetbal. Morgen dan de afsluitende dag op mijn werk en daarna de welverdiende rust. Deze week wat minder vermoeid geweest ondanks wat minder slaap en een vrijdagavond tot in de morgen door. Het niet drinken houdt me scherper en ook veel bewuster in het moment. Gisteravond even een moment verveling gevoeld, daar piepte en kraakte het vroeger enorm en ging ik deze momenten aan met drang en drank. De drang was er nu ook, maar de weerstand tegen het toegeven aan des te meer. Voor mijn gevoel maak ik goede stappen in de juiste richting. Vandaag kerstviering op mijn werk en het voelde niet zo zwaar allemaal. Niks te verbergen, niets te verbloemen, gewoon genoeg energie om deze door te komen. Wel rond me heen veel gesprekken waar het gaat over de feestdagen met de nodige alcohol. Praat er zelf niet over mee, mijn collega's weten dat ik droog sta... ik draai mijn rondje en kies voor een andere plek als dit het gespreksonderwerp blijft. Ik kijk uit naar de komende dagen, laat ze maar komen, ups & downs ik ga ze aan, nuchter! JamesM en Bob reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden