renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Mogge! Het regent echt vreselijk hard. Dat doet het hier altijd op 20 oktober 😁 Ik ben vroeg opgestaan om met de hond te lopen maar dat feest gaat vandaag niet door. Na de koffie ga ik nog even een half uurtje ronken... In Zweden wordt het deze week ook naadweer, heb ik alvast gespiekt. Accepteren 💪🏻 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 36 minuten geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Mormel
Prana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Mormel Prana
Yvonne Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Mormel Prana Yvonne
lady jane Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Yana Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Goedemorgen, Fijn dat jij ook weer meedoet @Prana Is je dochter nog stiekem gekomen @bumperjim?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden