renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Als ik wakker wordt is het alsof ze nog steeds naast mij ligt, zoals vroeger. Verklaar me gek, maar zo voelt het voor mij aan. Alsof ze zegt, het ga je goed ik ben nog bij je, waarom zou ik dan gaan drinken zolang als ik dat gevoel heb? Spirit, Fonny en Mormel reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen renaldo, MaryArt en alle andere frummers. Lekker geslapen, dus ik kan er weer een dagje tegenaan. Ik verklaar jou niet voor gek hoor Renaldo, ik denk dat Femke altijd 'bij jou' zal blijven, misschien niet zo aanwezig als nu nog, maar toch. Koester dat gevoel, en inderdaad: niét drinken. Je schreef eerder deze week dat je nog steeds het gevoel hebt dat je haar té vroeg hebt laten gaan, echt Renaldo, jou gevoel bedriegt je hierin. Het was haar tijd, het was absoluut haar tijd, heb er vrede mee. Zo, en dan nu een bakje. Spirit en Fonny reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 😏... moet ik het bakje ook wel neerzetten natuurlijk Fonny reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Mogge! Terug uit regenachtig Finland in regenachtig Frankrijk, netjes naadloze overgang. Vannacht om 1 uur thuisgekomen (leuk hè, sales) en ik heb wettelijk recht op 11 uur rust tussen 2 werkdagen dus vanochtend lekker legaal spijbelen. Dat gedoe van de volgende dag weer fris om half 9 in een meeting is al een paar jaar afgelopen wat mij betreft, dat is voor overambitieuze twintigers 😝 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Fonny 🌞
Lonster1 Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Ik heb vandaag weer veel op mijn not-to-do-lijst staan. Dus nu even lummelen. Dat gaat me best goed af. lady jane reageerde hierop 1
alesto Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Fonny 🌞 Alesto
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden