renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Wat politiek, het is waarschijnlijk niet lang meer dat de winnaar van de Nobelprijs voor vrede wordt bekend gemaakt. Als dit de huidige president van de VS is, begrijp ik niets meer van de politiek.
bumperjim Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Denk dat we de Nobelprijs voor de vrede dit jaar wel kunnen skippen, weinig vrede gezien. karin123 en Fonny reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny 🌞
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 Mormel @Fonny: sorry dat ik de juiste emoticon niet vind. Politiek probeer ik het voorbije jaar maar met een half oog te volgen omdat het hier in België vooral lijkt te gaan over hoeveel men kan besparen op langdurig zieken, werklozen en gepensioneerden. Word er compleet gedeprimeerd van en de gedachte dat mijn uitkering plots zou kunnen stoppen werkt allesbehalve motiverend om iets aan mijn situatie te doen. Op positief vlak: gisteren tweede werkdag en dat verliep prima, ben wel al naar extra klusjes aan het zoeken daar ik te veel uren krijg voor het werk dat gedaan moet worden. Ondertussen ook aan het solliciteren voor een tweede job, al hoop ik daarmee dat ik vooral niet te veel tegelijkertijd probeer te veranderen.
MaryArt Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 Mormel MaryArt
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen frummers. Een lekker bakje voor we aan de slag gaan..
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 Mormel MaryArt Yvonne
Yana Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Wat goed om je zo te lezen @Zbb, ik ben blij voor je en trots op je, al klinkt dat laatste waarschijnlijk stom. Ik ben benieuwd hoe het nu is met de gedachte om misschien ooit toch nog eens een biertje te proberen? Is die gedachte helemaal weg?
Yana Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Je hebt nu al een pak gekocht @MaryArt, maar ik zat nog te denken, je kunt het ritueel met je zussen wellicht ook voortzetten en dan alleen tot je bovenbenen in het water gaan? Wat geeft dat, en misschien voel je soms wel dat je verder kunt. Het lijkt me zo'n mooi ritueel om dat samen te doen en meteen een oefening voor jou om je grenzen te voelen en daar vrede mee te hebben zonder je zelf minder te voelen of jezelf op de kop te zitten. Veel succes de volgende keer! Gaan je zussen hier de hele winter mee door? MaryArt reageerde hierop 1
Zbb Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Hoi yana ja ik wil nooit geen alcohol meer drinken,ik kan er simpelweg niet mee omgaan. ook het ziek zijn van alcohol kan ik niet handelen en ik ben wat ziek geweest in me leven. ik heb bijna alles geprobeerd,minderen,,alleen in het weekend,alleen op feestjes,alleen maar twee enzovoort.. en dat wel honderden keren tegen beter weten in. ik ben er ook gewoon bang van geworden de hel om gevangen te zitten in gebruik,het ziek zijn nee ik wil echt niet meer. MaryArt, karin123 en Yana reageerden hierop 2 1
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goed voornemen @Zbb Zbb reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 Mormel MaryArt Yvonne Mariposa
Mariposa Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik doe weer mee! MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Yana Ja ik heb dat pak idd al gekocht. Die is denk ik ook niet helemaal waterdicht dus voor mijn gevoel doe ik dan toch lekker mee. Misschien kan ik ooit zonder en wen ik er langzamerhand aan. En het is ook een mooi ritueel geworden wat ik niet wil missen dus dat met die benen alleen kan ook altijd nog! Mijn zussen doen dit al jaren lang. Die zijn ermee begonnen in de coronatijd toen de zwembaden dicht gingen. Er zijn nog een aantal mannen en vrouwen die het de hele winter doen. Ik vind het knap maar ik zit ook niet op een hartverlamming te wachten, dus ik probeer idd mijn grenzen langzaam op te zoeken. Yana reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Vandaag op de markt een hondje dat op mijn Femke lijkt. Ik denk dat ik het mezelf nooit ga vergeven dat ik mijn Femke liet inslapen. Het was een dinsdag 210 dagen geleden, het lijkt alsof het nu is. Femke was ook de eerste hond die ik liet inslapen.
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @renaldo61: misschien is dit niet hetgeen je wilt horen, maar als ik me niet vergis had je eerder geschreven dat Femke compleet op was. Dan is het toch net een mooie daad en ergens iets waar je trots op mag zijn dat je haar verder lijden hebt bespaart door haar te laten inslapen.
alesto Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 👋🏻 Mag ik nog meedoen? Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 Mormel MaryArt Yvonne Mariposa Alesto
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 14 minuten geleden zei alesto: Mag ik nog meedoen? Jawel, waarom niet?
Okkie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 Mormel MaryArt Yvonne Mariposa Alesto okkie
Luz Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 Mormel MaryArt Yvonne Mariposa Alesto okkie Luz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden