renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wat politiek, het is waarschijnlijk niet lang meer dat de winnaar van de Nobelprijs voor vrede wordt bekend gemaakt. Als dit de huidige president van de VS is, begrijp ik niets meer van de politiek.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Denk dat we de Nobelprijs voor de vrede dit jaar wel kunnen skippen, weinig vrede gezien. Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny 🌞
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 Mormel @Fonny: sorry dat ik de juiste emoticon niet vind. Politiek probeer ik het voorbije jaar maar met een half oog te volgen omdat het hier in België vooral lijkt te gaan over hoeveel men kan besparen op langdurig zieken, werklozen en gepensioneerden. Word er compleet gedeprimeerd van en de gedachte dat mijn uitkering plots zou kunnen stoppen werkt allesbehalve motiverend om iets aan mijn situatie te doen. Op positief vlak: gisteren tweede werkdag en dat verliep prima, ben wel al naar extra klusjes aan het zoeken daar ik te veel uren krijg voor het werk dat gedaan moet worden. Ondertussen ook aan het solliciteren voor een tweede job, al hoop ik daarmee dat ik vooral niet te veel tegelijkertijd probeer te veranderen.
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 Mormel MaryArt
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers. Een lekker bakje voor we aan de slag gaan..
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 Mormel MaryArt Yvonne
lady jane Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Yana Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden Wat goed om je zo te lezen @Zbb, ik ben blij voor je en trots op je, al klinkt dat laatste waarschijnlijk stom. Ik ben benieuwd hoe het nu is met de gedachte om misschien ooit toch nog eens een biertje te proberen? Is die gedachte helemaal weg?
Yana Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Je hebt nu al een pak gekocht @MaryArt, maar ik zat nog te denken, je kunt het ritueel met je zussen wellicht ook voortzetten en dan alleen tot je bovenbenen in het water gaan? Wat geeft dat, en misschien voel je soms wel dat je verder kunt. Het lijkt me zo'n mooi ritueel om dat samen te doen en meteen een oefening voor jou om je grenzen te voelen en daar vrede mee te hebben zonder je zelf minder te voelen of jezelf op de kop te zitten. Veel succes de volgende keer! Gaan je zussen hier de hele winter mee door?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden