Spud Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zo grappig dit! Rundfunk is weer een nieuw seizoen begonnen. En ze beginnen met een wedstrijd van stuurlopen. Qua humor wordt de beschonken rijder op de hak genomen die zijn rijbewijs kwijt geraakt is vanwege een glaasje op (ook heel leuk zichtbaar gemaakt) Geen autorijden meer voor deze mensen, maar wel stuurlopen. Wat zover betekend dat je een parcours aflegt met de benenwagen en enkel een stuur in je hand en broem zeggen. Geweldig hoe er gesproken wordt over agressief rijgedrag en de klacht over geen kreukelzone te hebben. Ik als schaamtevolle ooit eens met een glaasje teveel op bestuurder ook weleens mijn rijbewijs kwijt geraakt te zijn. Helpt me met mijn schuld gevoel en schaamte daarover. Want daarna heb je soort van levenslang want is iets waar je ook niet open en eerlijk over praten mag. @renaldo61ik hoop dat je het kan zien en ook de humor van inziet. Wat gebeurt is veranderen we niet, we kunnen ons zelf alleen veranderen. En volgens mij zijn we hier daar allemaal mee bezig.
Spud Geplaatst 14 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Zo grappig dit! Rundfunk is weer een nieuw seizoen begonnen. En ze beginnen met een wedstrijd van stuurlopen. Qua humor wordt de beschonken rijder op de hak genomen die zijn rijbewijs kwijt geraakt is vanwege een glaasje op (ook heel leuk zichtbaar gemaakt) Geen autorijden meer voor deze mensen, maar wel stuurlopen. Wat zover betekend dat je een parcours aflegt met de benenwagen en enkel een stuur in je hand en broem zeggen. Geweldig hoe er gesproken wordt over agressief rijgedrag en de klacht over geen kreukelzone te hebben. Ik als schaamtevolle ooit eens met een glaasje teveel op bestuurder ook weleens mijn rijbewijs kwijt geraakt te zijn. Helpt me met mijn schuld gevoel en schaamte daarover. Want daarna heb je soort van levenslang want is iets waar je ook niet open en eerlijk over praten mag. @renaldo61ik hoop dat je het kan zien en ook de humor van inziet. Wat gebeurt is veranderen we niet, we kunnen ons zelf alleen veranderen. En volgens mij zijn we hier daar allemaal mee bezig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden