Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Fifty shades of grey? Of is dat te soft? @Smaragdie 4 uur geleden bewerkt door Mariposa
Smaragdie Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Mariposa: Fifty shades of grey? Of is dat te soft? @Smaragdie Dat is soms leuk, wel een goede kijk/leestip ja😄 Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik moet wel eerlijk zeggen dat deel 3 een beetje slaapverwekkend werd... Gelukkig geen deel 4, dat had de dame niet overleefd met al die orgasmes gedurende de gehele dag 😅
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Maar goed, we slaan denk ik weer te ver door.... Andere kijktips? Smaragdie reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 12 minuten geleden zei Mariposa: Maar goed, we slaan denk ik weer te ver door.... Ja sorry hoe zeer ik ook een mens ben van vlees en bloed (behoorlijk aangelengd met alcohol). kan ik hier verder weinig mee en heeft het weinig met kijk op de wereld en verslaving te maken. Maar hey, just my humble opinion. 4 uur geleden bewerkt door Sanity
Smaragdie Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 17 minuten geleden zei Sanity: Ja sorry hoe zeer ik ook een mens ben van vlees en bloed (behoorlijk aangelengd met alcohol). kan ik hier verder weinig mee en heeft het weinig met kijk op de wereld en verslaving te maken. Maar hey, just my humble opinion. Weet je wat mijn sleutel is en blijft om niet meer te drinken. Klinkt heel krom en misschien te gemakkelijk en heb daar jaren overgedaan natuurlijk. Niet alles moet mij doen laten denken/linken aan alcohol. De fixatie erop in alles en zoeken waarom en hoe en wat? Al die vragen die natuurlijk een patroon waren. Snap dat als jezelf nog drinkt dit lastig is. Maar mij hielp het om wel de verbinding te blijven opzoeken of soms even mij zelf af te sluiten ervoor. Daardoor kan ik het niet drinken niet meer als een opgave zien maar eerder als een opluchting. Ik hoef niet meer te drinken omdat ik het kan scheiden. En mijn leven is niet altijd leuker maar wel echter. Ik mag en kan mijzelf zijn en frustraties blijven er maar ik deal ze anders. Kan het niet beter uitleggen en hoort niet hier misschien maar heeft mij wel geholpen. En ik blijf dezelfde vervelende klier soms maar wel dichter bij mijzelf. Ik gun dit meer mensen, opgelegd en belerend gaat dit niet lukken. Ik wil dit zelf omdat ik mij er beter bij voel. Veel podcasts gekeken en denk wel geraakt door meer dan 10 mensen die afscheid van het leven hebben genomen door verslaving ook dat hielp natuurlijk. Ik las vorige week een draadje door van jaren geleden hier. 6 verschillende mensen waren met elkaar in gesprek in dat draadje, geen enkel iemand van hen leeft meer(dit waren mensen van de dagploeg trouwens!). Drank en depressie. Nu door.................. Fijne avond nog. 4 uur geleden bewerkt door Smaragdie
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 11 uur geleden zei bumperjim: Een olifant zou misschien nog inefficienter zijn. Zie ik nu pas, (niets persoonlijks hoor 😉 )
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Mariposa: Maar goed, we slaan denk ik weer te ver door.... Andere kijktips? Nou, veel geschreven de afgelopen 24uur. Weet dat ik je niet als persoon aanval mijn beste, ik ken jou niet, hoogstens door wat je hier schrijft. Wat ik wel aanval is de propaganda die je verspreidt. Dit is zo een trend van de afgelopen dertig jaar waarbij een controversiële theorie wordt gelanceerd en diegene die dit bekampen worden weggezet als zijnde aanhangers van de zoals jij het mooi verwoorde "mainstream media". Nou, ik ben geen aanhanger van media maar wel van gedegen wetenschappelijk onderzoek. In een tijd waarin we met 8 miljard mensen leven promoten om volledig over te schakelen op een dieet van vlees is volgens mij niet alleen getuige van een gebrek aan kennis maar bijna misdadig. Gegeven gewoon het feit (om het bij je rund te houden) dat we 25kilo plantaardig voedsel nodig hebben om 1 kilo rundsvlees te bekomen, en dan bekijken we nog niet de waterconsumptie en de mest komende bij dit dier. Het is gewoon onhaalbaar om onze bevolking te voeden met een carnivorisch dieet. Goed, kijktips. Pollock op prime (wel te huren).
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei Mariposa: Zie ik nu pas, (niets persoonlijks hoor 😉 ) Daar je eerder Deepthroat aangaf als film. Kom je met die vinger lekker mijn anus bewerken terwijl we neuken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden