renaldo61 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden 19 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Speciale plannen vandaag? Succes volgende week.
Fonny Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Fonny 🌞
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen Fonny,renaldo, MaryArt, Mormel en alle anderen frummers.... Een nieuwe dag, volgens mij gaat het weer een mooie dag worden. Eerst een bakje en dan zien we wel weer verder...
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Fonny 🌞 Yvonne
Mormel Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Speciale plannen vandaag? Succes volgende week. Zo meteen pompoensoep maken en verder hoop ik nog wat in de tuin te kunnen werken. Niets bijzonders eigenlijk.
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Lieve @Yana, ik hoop dat je hartstikke snel zult opknappen, wat ellendig nou. Yana reageerde hierop 1
Luz Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Fonny 🌞 Yvonne Luz
bolletje Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Lieve Yana, speciaal een mooie roos voor jou. Ik hoop dat je gauw beter wordt, en vooral dat je weinig of geen klachten over houdt. Yana reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Geen middageten voor mij vandaag, ik heb ook geen honger. Misschien straks wat soep.
Lonster1 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Beterschap @Yana en een goed herstel gewenst. Soep als lunch heb ik ook gehad. Vanavond uit eten, geen alcohol maar een gemberbier of zo. Er sluit een drinkebroer aan, hoorde ik net. Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Dank voor de beterschapswensen en de bloemen. Ben nog steeds erg beroerd, niet teveel over nadenken maar, het komt zoals het komt. Dankbaar dat er ziekenhuiszorg voor me is. ❤️ 3 uur geleden bewerkt door Yana
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik weet niet welke variant ik heb @lady jane. Ze hebben nu ook een bacteriële infectie gevonden, dus misschien spelen er verschillende dingen. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wat het ook is, hopelijk is het snel weg dan. Fijn idd dat er goede zorg is en laat ze je maar snel beter maken. Zal ook wel anti biotica worden dan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden