renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 38 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Gisteren was de dagdraad snel een stille dood gestorven, ik hoop dat het vandaag een beetje levendiger is. Met mij gaat het deze ochtend goed, weinig last van mijn verkoudheid.
knakker Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden (bewerkt) Mogge. Vandaag een groot deel van de dag alleen thuis. Ik voel me beresterk en overtuigd om niet opnieuw rare dingen te gaan doen maar zal toch nog maar een keer op het dagpact gaan staan om de dansmuis stevig aan de ketting te leggen. Dagpact: renaldo61 knakker 13 minuten geleden bewerkt door knakker
renaldo61 Geplaatst 12 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Ik ben een beetje aan de achtste en negende stap van de AA bezig, maar ik vrees dat ik het niet bij iedereen kan goedmaken want een persoon wil al zeker niet meer met mij spreken.
renaldo61 Geplaatst 11 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 minuten geleden @knakker Vandaag drink ik niet @knakker , morgen weet ik niet.
knakker Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Ik zit me nu te bedenken wat een leuke dingen er allemaal mogelijk zijn: een end rossen op de gravelbike, een museum bezoeken, een boek lezen, gedichten schrijven. Het leven zonder drank zit vol aardigheid. Ik denk dat het de fiets gaat worden.
knakker Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden (bewerkt) 5 minuten geleden zei renaldo61: @knakker Vandaag drink ik niet @knakker , morgen weet ik niet. Morgen drink ik ook niet, en de dagen daarna evenmin. Voor mij werkt het beter om die keuze meteen voor de lange termijn te maken. Dan heb ik daar geen kopzorg meer over. Anders zou ik elke dag weer opnieuw een beetje gaan twijfelen. 5 minuten geleden bewerkt door knakker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden