Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. 
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
Claudius

Geplaatst

Goedemorgen,

Lange tijd niks getikt hier. Lees wel bijna dagelijks mee. Heel lang droog gehouden diabetes en mijn gebit stress en weten waar je het voor doet, dat gaat goed trouwens. En mijn werk en alles natuurlijk......................Maar ik zit in een binge van 2 dagen. Ik dacht even paar biertjes maar stopt niet maar moet wel. Zaterdag varen met mijn neefje. Ik moet uit deze binge. Waarom ik het hier neer tik weet ik niet maar moet gewoon stoppen. Sorry als ik jullie dag vergal.

Geplaatst

Ik ga muziek luisteren. Drank bracht mij ooit rust en ontspanning maar nu nerveus zenuwachtig etc begin er nooit meer aan en dan als je dat wel weer doet zie er maar mee te stoppen. Bagger bah.

Geplaatst (bewerkt)

Oh, @Smaragdie, wat jammer nou. Zaterdag varen? Dat is morgen al hè, dat gaat toch niet lukken dan? Tenzij misschien als je nu tóch alles weggooit? Kom op joh, verbaas jezelf, gooi die zooi weg, stap onder de douche, schud je mooie hoofd droog...

Ik wens je kracht!

bewerkt door Yana
Geplaatst

Goedemorgen @lady jane, ik droomde vannacht van je. Je was aangedaan omdat iemand op het forum leugens over je schreef en je was heel blij verrast toen ik zei dat jij dan maar even moest schrijven dat het gelogen was en dat wij je dan natuurlijk allemaal zouden geloven.

Geplaatst

oei Yana wat een vreemde droom. 
Gek genoeg speelt er wel iets privé wat daar op lijkt.
Dat dateert al van een paar jaar geleden, maar ik zit er nu erg mee.
Dat extreme gevoel van rechtvaardigheid heeft me vaker parten gespeeld.
Grappig dat het bij jou die aangedaanheid brengt, dat is precies het woord
dat ik niet kon vinden. Ik merk wel dat ik hier uitkom door het te benoemen
bij betreffende persoon zelf.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Was wederom een warme nacht

Wat jammer @Smaragdie
Je ging zo vreselijk goed in mijn beleving
Sterkte man !

Vanochtend weer voor het eerst sinds maanden mee proberen te doen met de ochtendgym.
Nou dat lukt dus echt niet met de pup om me heen.
(Blaffen, om me heen springen)
Zucht....

Geplaatst

Goedemorgen, wij zijn gisteren thuis (vakantiehuis) gebleven.. Ik werd na 10 uur toch zooo ontzettend moe, al mij spieren werden moe en deels verzuurd, stress van de afgelopen weken, dagen, warm weer, snachts om 3 uur klaarwakker worden... 

Nouja, ik ben toe aan vakantie... Zei hij terwijl hij op vakantie is... 

@Smaragdie

Wat gaat jou die 5 liter bier nog brengen? Spoel de film vooruit... In die 5 liter bier ga je namelijk weer opnieuw bier kopen.. 

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Vandaag een lekker rustig dagje, ik hoef nergens naar toe, 
de temperaturen lijken niet meer boven de 30 graden uit te komen dus lekker wat rommelen in de tuin straks. 
En verder lekker lui, boek, haakwerk en niksen... 
Nu eerst even tijd voor een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst (bewerkt)
10 minuten geleden zei Freekie:

Wat gaat jou die 5 liter bier nog brengen? Spoel de film vooruit... In die 5 liter bier ga je namelijk weer opnieuw bier kopen.. 

Bedankt allen voor het reageren, ik weet alles zeker na bijna 2 jaar droog maar toch. Eens een alcoholist altijd een alcoholist dat zeker, althans voor mij. 

Zaterdag ga ik zeker varen. Zo afgesproken dan moet ik het ook nakomen. Ben heel streng voor mijzelf. Mijn neefje is 13 autisme ass. Dit zou ik niet kunnen maken om af te zeggen. Zijn wereld stort dan in. Bij wijze van spreken.. Ook letterlijk denk ik maar goed. Mijn broers licht ik pas later in vandaag. Geen zin in dat gezeur nu. Zijn bouwvakkers ben ik veel te gevoelig voor nu.

@FreekieJe hebt gelijk...........Dat is mijn bingen helaas. Als ik de helft opdrink en de rest weggooi of nog meer dan is er een stop. Lastig uit te leggen maar je snapt het zeker. Fijne vakantie trouwens ondanks het nare begin. Knap van je.

bewerkt door Smaragdie
Geplaatst
25 minuten geleden zei Smaragdie:

Heb nog maar 10 halve liters dus weggooien is geen optie die fase ben ik voorbij. 

Lieve Smaragdie, wat leuk je weer even te lezen dacht ik in eerste instantie. 
En toen kwam de schrik.... 
'Nog maar 10 halve liters' ..... goeie genade dat is niet 'nog maar' , dat is harstikke veel!!!
Trek die blikken open en giet ze leeg in de gootsteen, alsjeblieft... je weet zelf precies waar dit anders gaat eindigen. 
Giet ze leeg jongen, dat is nu ff hartstikke moeilijk en rot, maar morgen zul je jezelf dankbaar zijn... 
Dikke knuf even voor jou hoor. 

Geplaatst

Goedemorgen . Wat anderen al zeggen @Smaragdie. Je komt hier niet voor niets! 

Ik heb een wonderlijke ervaring. Ik voel me nog steeds gespannen en niet fijn, maar het lukt me wel weer een boek te lezen! Dat is al jaren problematisch. Heel blij mee. 

Geplaatst (bewerkt)
6 minuten geleden zei Yana:

Ja maar @Smaragdie, dat is dan toch morgen? Dan zit je bezopen of ziek op de boot met je autistische neefje?

Daarom stop ik ook zo hoop ik. Alsof ik geen keuze heb. Zuip het ook niet allemaal op maar wel even fijn de vergetelheid zoiets. Verschrikkelijk om toe te geven maar goed. Ik kan beter even muziek blijven luisteren. Rapilos kan best een hond op de 6e etage hebben wat een onzin. Heb ook veel katjes op de 6e. dank Yvonne en anderen daarom is dit een fijn forum. Ik zuip mij niet de ic in weer. Daarom heb ik mij gemeld hier denk ik. Muziek en dan in slaap vallen hoop ik. Klote alcohol/ Fijne dag nog en bedankt.

bewerkt door Smaragdie
Geplaatst
6 minuten geleden zei Yana:

Misschien kom je wel tot de conclusie dat je toch eigenlijk geen hond wil @rapilos? Het lijkt mij geen doen, met zo'n levendig beestje in een flat.

Nou zeg, nee hoor, zo erg is het ook weer niet.
Ze is vaak ook harstikke lief.
Ja, natuurlijk , heel bewerkelijk, want het is nog maar een pup
En natuurlijk, ik zou ook 10 keer liever een huis met de vrijheid van een tuin en wijdse omgeving hebben.
Dat mis ik als boerendochter vreselijk
Maar goed, is niet anders.
En zo,n hondje brengt ook weer veel leven en plezier
Heb er niet voor niets meer dan een jaar over nagedacht.
En als ik het helemaal niet meer trek, wil vriend haar altijd nog voor een paar uurtjes overnemen, zodat ik weer wat lucht heb.
vanmiddag weer werken in het winkeltje, dan komt vriend hondje ook halen

Geplaatst

@rapilos, je hebt gekozen voor een Labradoedel, dat is een heel energieke hond die veel beweging nodig heeft. Eigenlijk een paar uur per dag naar buiten ermee. 
Daarnaast is het nog een hartstikke jong beestje, dubbel druk dus.
Maar het zijn over het algemeen hondjes die goed te trainen zijn, dusssss geef niet op... 
Onze eerste hond hadden wij vijf hoog op een tweekamerflatje, dat was geen enkel probleem.. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...