Claudius Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Deze ochtend is het op de meeste plaatsen in mijn stadje rustig. Zeer rustig. Behalve aan een café daar stond de politie en een aantal taxi's van een bedrijf, om feestvierders naar huis te brengen?
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Meld me ook voor vandaag. Gisterenavond was even moeilijker, maar weet niet goed waar ik daarover kan schrijven, hier of bij wie is wie? Iemand dat me even op de juiste pad zet?
Kunsie64 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen allemaal, @Mormel je kunt hier alles schrijven wat je kwijt wilt maar ook op wie is wie. Op de dagdraad word iets meer gereageerd over het algemeen. Misschien wil je meedoen op het dagpact?
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kunsie64: als het dagpact inhoud dat je vandaag niet drinkt, wil ik zeker mee doen. Alvast een goede morgen. Kunsie64 reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Claudius reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen allemaal en @Kunsie64 en @Mormel Schrijf wat je wil @Mormel Hier wordt inderdaad meer greageerd. Het betreffend café was nog steeds open, nog enkele vaste klanten.
Kunsie64 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heeft België geen sluitingstijden @Claudius ? In Nederland moet volgens mij alles dicht om 2 uur 's nachts. Misschien in de grote steden wat later, dat weet ik niet zo goed.
Claudius Geplaatst 58 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Hier denk ik dat sommige drankgelegenheden 24 uur op 24 open zijn. Er wordt gekuist terwijl in de ochtend klanten aanwezig zijn. @Kunsie64 De meeste zaken hebben zeker een vaste sluitingsdag.
Claudius Geplaatst 55 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 55 minuten geleden 20 minuten geleden zei Mormel: @Kunsie64: als het dagpact inhoud dat je vandaag niet drinkt, wil ik zeker mee doen. Alvast een goede morgen. Je kunt je ook aansluiten bij het jaarpact en het weekpact . Iedere extra motivatie kan misschien helpen?
Amalia Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden 4 minuten geleden zei Claudius: Hier denk ik dat sommige drankgelegenheden 24 uur op 24 open zijn. Er wordt gekuist terwijl in de ochtend klanten aanwezig zijn. @Kunsie64 De meeste zaken hebben zeker een vaste sluitingsdag. Eind jaren 70/begin jaren 80 veel vanuit Rotterdam, waar het uitgaansleven toen nog vrij beperkt was, naar Antwerpen geweest vanwege die 24-uurscafés. Mooie tijden waren dat (al waren ze in Antwerpen niet blij met al die zatte Ollanders).
Claudius Geplaatst 45 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 45 minuten geleden (bewerkt) 5 minuten geleden zei Amalia: Eind jaren 70/begin jaren 80 veel vanuit Rotterdam, waar het uitgaansleven toen nog vrij beperkt was, naar Antwerpen geweest vanwege die 24-uurscafés. Mooie tijden waren dat (al waren ze in Antwerpen niet blij met al die zatte Ollanders). De meeste zaken willen wel op een bepaald uur sluiten, maar ik denk zeker als ze geen vast sluitingsuur hebben dat het buitenwerken van klanten niet gemakkelijk is. De cafés die ik bezocht die 24 op 24 open zijn, zijn in de buurt van een groot treinstation. 45 minuten geleden bewerkt door Claudius
Fonny Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden 38 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Fonny 🌞
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden